15 مدل استایل پیراهن پلاس سایز برای خانم ها

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگر یک خانم پلاس سایز هستید بهتر است بدانید که هیچ فرم و میزان بدن کاملی وجود ندارد. صرف نظر از سایزتان، شما همچنان می توانید یک کمد از لباس های ایده آل و مورد علاقه تان داشته باشید. مهم ترین چیز آن است که سایز و فرم بدن خود را بدانید تا بتوانید با انتخاب لباس های سایز بزرگ مناسب با آن، برترین استایل پلاس سایز خود را در موقعیت های مختلف رسمی و غیررسمی نشان دهید.

15 مدل استایل پیراهن پلاس سایز برای خانم ها

باوجودآنکه لباس های سایز بزرگ در بازار به وفور وجود دارند، اما همچنان یافتن لباس های شیک برای افرادی با اندام پلاس سایز سخت است. البته این بدین معنی نیست که مدل های لباس برای افراد بزرگ سایز، تنوع ندارند. خانم های پلاس سایز انتخاب های زیادی دارند از جمله لباس های مد روز A-Line، مدل های ماکسی و لباس های تیره رنگ که آن ها را لاغرتر نشان می دهند. اما چگونه می توان هنگام خرید پیراهن سایز بزرگ زنانه دچار سردرگمی نشد؟ این مقاله به شما یاری می نماید تا با برترین استایل پیراهن پلاس سایز متناسب با فرم بدن تان آشنا شوید.

1. پیراهن Feminine Wrap

پیراهن های زنانه Wrap به علت برش یقه آن، به پیراهن چپ و راست یا پیراهن لنگی معروف هستند. پیراهن چپ و راست، مجذوب نماینده ترین لباس برای خانم های پلاس سایز است. وقتی صحبت از لباس های سایز بزرگ می گردد، لباس یقه چپ و راست اغلب در جایگاه بالایی از محبوبیت در بین خانم ها قرار می گیرد. طرح لباس یقه چپ و راست بدین گونه است که پارچه آن در قسمت سینه بر روی هم قرار می گیرند و مانند کمربند دور کمر شما می پیچند و همین ویژگی باعث می گردد که سیلوئت اندام شما، فرم ساعت شنی بگیرد. فرم ساعت شنی، کمر شما را باریک تر نشان می دهد.

لباس هایی مانند پیراهن چپ و راست به هر نوع سایز و فرم بدنی می آیند و آن را مجذوب نماینده تر نشان می دهند. این مدل پیراهن که اغلب با پارچه های باکیفیت و نرم دوخته می شوند را می توانید در موقعیت های مختلف مانند یک دورهمی محبت آمیز تا یک مجلس عروسی رسمی به تن کنید و از احساس راحتی و اعتماد به نفسی که به شما می دهند، نهایت لذت را ببرید.

2. پیراهن A-line پلاس سایز

به عنوان یک خانم پلاس سایز اگر می خواهید اندام شما حالت ساعت شنی را به دست آورد، باید لباس های سایز بزرگ A-Line را امتحان کنید. پیراهن A-line در قسمت بالاتنه تنگ و از قسمت کمر به پایین، به صورت مثلثی گشاد می شوند و فرم بدن شما را مانند یک ساعت شنی نشان می دهند.

این مدل لباس برای بسیاری از خانم ها در هر سایز و فرم بدنی مناسب هستند؛ اما می توانند لباسی برای لاغرتر نشان دادن خانم های پلاس سایز باشند. می توان گفت لباس های A-line کاملاً مناسب خانم های سایز بزرگ هستند. اگر شما یک خانم درشت هیکل هستید، باید لباس های A-line را امتحان کنید. این مدل پیراهن معمولاً از پارچه هایی از جنس پنبه، جین، ابریشم مصنوعی و پلی استر ساخته می شوند تا فرم و ایستایی پیراهن بر روی بدن را حفظ نمایند. به همین علت به راحتی می توانند اندام هر خانم پلاس سایزی را مجذوب نماینده تر نشان دهند. اگر اضافه وزن دارید، لباس های A-line گزینه خوبی برای شما هستند.

3. پیراهن Empire

لباس کمر امپراتوری برای خانم های سایز بزرگ، به ویژه آن هایی که بالاتنه شان بزرگ تر است، انتخاب مناسبی است. خط کمر در پیراهن امپراطوری درست زیر سینه ها و بالای شکم است که باعث باریک تر به نظررسیدن کمر و شکم می گردد. استایل با پیراهن کمر امپراتوری برای خانم های پلاس سایز باعث لاغرتر به نظر رسیدنشان می گردد. این مدل لباس از خط زیر سینه گشاد می گردد تا بر روی شکم و پایین تر حالت شناور و آزاد داشته باشد.

مدل کمر امپراطوری یکی از برترین لباس ها برای خانم های سایز بزرگ است؛ زیرا با انواع فرم های بدن مانند سیب، مستطیل یا مثلث مطابقت دارد. در پیراهن Empire خط کمر دقیقاً زیر سینه است و در نتیجه توجه ها را از پایین و روی شکم به سمت بالا و سینه ها جلب می نماید که نقطه قوت اندام شما است. لباس های کمر امپراتوری هم با طول بلند تا روی پا و هم کوتاه تا روی زانو در بازار موجود هستند. برای خانم های پلاس سایز، پیراهن امپراطوری کوتاه بهتر هستند زیرا باعث باریک تر و بلند قدتر به نظر رسیدن آن ها می گردد.

4. پیراهن راسته سایز بزرگ

لباس های راسته برای خانم هایی که در پی استایل های معمولی، ساده و خنک هستند، عالی به نظر می رسند. پیراهن های زنانه راسته، خط کمر ندارند؛ بنابراین مستقیماً از شانه ها به پایین می افتند. این لباس ها برای خانم های سایز بزرگ که شانه هایی مساوی یا پهن تر از کمرشان دارند، مانند شکل های بدن مستطیل و سیب، مناسب هستند.

5. پیراهن Off the shoulder

یکی دیگر از انواع لباس های مناسب شما، پیراهن پلاس سایز Off the shoulder است که شانه شما را نشان می دهند. این پیراهن به علت آستین های آن که دور شانه شما قرار می گیرد، باعث تعادل در بالاتنه و پایین تنه خانم هایی می گردد که شانه های کم عرض تر نسبت به باسن خود دارند. بدین ترتیب با افزودن حجم به نیم تنه بالایی و روی شانه ها، فرم بدن زیباتر به نظر می رسد.

6. پیراهن Peplum

لباس های سبک Peplum برای فرم های سایز بزرگ مناسب هستند. رافل ها یا همان چین های لباس در ناحیه کمر به ایجاد تصوری از شکل منحنی و ساعت شنی یاری می نمایند. یک دامن کوتاه چین دار دور کمر شما دوخته می گردد و لباس را برای چند سانتیمتر، دور آن ناحیه بازتر نشان می دهد و باعث می گردد کمر کوچک تر از شانه ها و باسن به نظر برسد. بنابراین، لباس های پپلوم مناسب خانم های سایز بزرگی هستند که فرم بدنی مستطیلی یا بیضی شکل دارند و درعین حال در پی اندامی متناسب هستند.

7. پیراهن Midi برای خانم های پلاس سایز

پیراهن های میدی اگر با کفش و صندل مناسب استایل شوند، به بلندتر دیده شدن قد شما یاری خواهند کرد. این فرم لباس ها به علت راحتی و سبک بودن پارچه آن ها مناسب ساحل، منزل و حتی دورهمی های محبت آمیز هستند.

8. پیراهن Fit and flare

پیراهن های fit و flare به گونه ای طراحی شدند که دامن آن با قرارگرفتن بر روی کمر و نمایش فرم ساعت شنی مناسب اندام های پلاس سایزند.

9. پیراهن Bodycon

لباس های سایز بزرگ بادیکن، راهی برای نمایش منحنی های طبیعی بدن و شکل ساعت شنی اندام شما هستند، به خصوص اگر رنگ و برش های مناسب با فرم بدن خود را انتخاب کنید. این مدل پیراهن ها سینه و کمر را در مجذوب نماینده ترین حالت ممکن نشان می دهند.

10. پیراهن Satin slip پلاس سایز

پیراهن ساتن Slip معمولاً دارای دو بند باریک برای نگه داشتن لباس بر روی شانه ها است. نگران نباشید که چه لباس هایی بر تن یک خانم پلاس سایز بهتر به نظر می رسند، زیرا لباس های ساتن اسلیپ همواره مد روز هستند و ظاهری رمانتیک به صاحب خود می دهند. پیراهن ساتن اسلیپ از پارچه ساتن بسیار باکیفیت دوخته شده است و برای مجذوب نماینده تر کردن ظاهر طراحی شده اند. بعلاوه این مدل پیراهن دارای برش هایی است که منحنی های بدن شما را صاف تر نشان می دهند.

11. پیراهن Plus Size Smock

پیراهن اسموک به علت راحتی و آزادی دوخت، برای منزل بسیار مناسب هستند. برش های ساده و طرح آن، پیراهن اسموک را به گزینه ای مناسب برای خانم های پلاس سایز تبدیل می نماید.

12. لباس هایی با Asymmetric shapes

پیراهنی با فرم نامتقارن، یک ایده عالی برای پوشیدن لباس پلاس سایز است. لباس های Asymmetric shapes معمولاً از الگوهای دوخت سنتی پیروی نمی نمایند؛ بنابراین این مدل پیراهن منحنی های مختلفی متناسب با بدن شما دارند و سیلوئت های مختلفی ایجاد می نمایند. این نوع لباس ها تمام عیوب را پنهان می نمایند و ظاهری منحصر به فرد در شما ایجاد می نمایند.

13. لباس هایی با جزئیات در قسمت بالایی آن

هنگام خرید لباس سایز بزرگ، سعی کنید پیراهنی را انتخاب کنید که دارای جزئیات بیشتر در قسمت بالای لباس است. این جزئیات می تواند بر روی یقه، آستین های غیرمعمول و قسمت های دیگر لباس باشد. در واقع این جزئیات باعث جلب توجه بر آن قسمت ها و در نتیجه کاهش توجه به سایر قسمت های بدن و لباس می گردد.

14. پیراهن Pencil

لباس های مدادی در اندام سایز بزرگ شگفت انگیز به نظر می رسند. البته انتخاب سایز مناسب بسیار مهم است. لباس باید بر روی بدن بنشیند. سینه، کمر و باسن در این لباس باید کاملاً مناسب باشد. لباس مدل مدادی ظاهری زیبا و کلاسیک ایجاد می نماید و می توانید آن را به عنوان یک پیراهن مجلسی سایز بزرگ در مهمانی ها به تن کنید و از جلوه آن بر تن لذت ببرید.

15. پیراهن Maxi

لباس های ماکسی برای انواع اندام های زنانه و بعلاوه اندام های سایز بزرگ مناسب هستند. ایده اصلی این است که سیلوئت لباس ماکسی را انتخاب کنید که مناسب تیپ بدن شما باشد. لباس ماکسی، یک لباس مجلسی سایز بزرگ است که ظاهری بسیار شیک در شما ایجاد خواهد نمود. لباس ماکسی سایز بزرگ باعث لاغرتر جلوه کردن شما می گردد.

جمع بندی

در گام نخست، خانم های پلاس سایز که در پی لباس مجلسی سایز بزرگ شیک هستند، علاوه بر دانستن سایز خود، باید با فرم و تیپ بدن خود آشنا شوند. آنچه برای بدن های گرد مناسب است ممکن است برای فرم های مستطیلی بدن ناجور باشند. مدل های لباس پلاس سایز بیشتری در بازار وجود دارد؛ بااین حال، ما سعی کردیم بعضی از مدل های محبوب تر را به اشتراک بگذاریم تا علاوه بر اینکه ایده ای در استایل لباس سایز بزرگ به شما داده باشیم، یاری کنیم لباس سایز بزرگ مناسب خود را پیدا کنید. اکنون با آشنایی با مدل های مختلف لباس پلاس سایز، می توانید لباس های سایز بزرگ فوق العاده ای برای مجالس رسمی و غیررسمی انتخاب کنید.

منبع: LeMuse

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آبان 1402 بروزرسانی: 17 آبان 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2164

به "15 مدل استایل پیراهن پلاس سایز برای خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مدل استایل پیراهن پلاس سایز برای خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید