از مدیریت توقع ندارم اما انتظارم از کادر فنی استقلال بالاست

به گزارش مجله پیامک مسعود، محمد مومنی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فکری با یک عقبه قوی به استقلال آمد و شناخت و اعتماد خوبی که طرفداران از وی دارند به او در راستا سختی که قرار گرفته یاری می نماید. فضای هواداری به سود اوست و سرمربی تازه نفس استقلال برای موفقیت انگیزه بسیار بالایی دارد و این انگیزه در رفتار او موج می زند.

از مدیریت توقع ندارم اما انتظارم از کادر فنی استقلال بالاست

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: فکری باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و این را بداند که حتی در صورتی که نتایج ضعیفی هم حاصل گردد، طرفداران تا مدتی از او حمایت می نمایند. اما این زمان محدود است و فکری باید نهایت تلاشش را انجام دهد در همین مدت زمان نه خیلی زیاد از فضای حمایتی طرفداران نهایت استفاده را برده و تیمش را به شرایط مطلوب برساند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با شناختی که از فکری دارم این را می دانم که او در مسابقات داخلی مسئله ای ندارد و باید از همین الان به فکر بازی های لیگ قهرمانان آسیا باشد. فکری باید اوج هنرش را در این بازیها به نمایش بگذارد.

مومنی توضیح داد: این یک موقعیت فوق العاده و شانسی خوب است که به فکری رو نموده و او باید با بهترین انتخاب ها در کادر فنی از این شانس خوب بهترین بهره برداری را نماید.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: کادر فنی استقلال وزین است و نفرات انتخاب شده بخش اعظمی از سرمایه های این تیم هستند-. وقتی ما مظلومی مربی تیم قهرمان آسیا، صمد مرفاوی عضو تیم قهرمان و نایب قهرمان آسیا، دین محمدی عضو تیم نایب قهرمان آسیا و خود فکری عضو تیم نایب قهرمان آسیا را داریم، حق داریم انتظارمان از این تیم بالا برود. به خصوص که این کادر مورد تایید هیات مدیره و وزارت ورزش هستند.-

وی اضافه نمود: شاید من در این مقطع از مدیریت باشگاه هیچ توقع و انتظاری نداشته باشم، اما از کادر فنی انتظار فراوانی دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1124

به "از مدیریت توقع ندارم اما انتظارم از کادر فنی استقلال بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مدیریت توقع ندارم اما انتظارم از کادر فنی استقلال بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید