استاد بیهوشی بیمارستان رسول اکرم (ص) به جمع شهدای سلامت پیوست

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرگزاری خبرنگاران- استاد برجسته بیهوشی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) که ماه ها در بخش کرونای بیمارستان مشغول خدمت بود، خود نیز بر اثر ابتلا به کرونا به جمع شهدای سلامت پیوست.

استاد بیهوشی بیمارستان رسول اکرم (ص) به جمع شهدای سلامت پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس این دانشگاه هم در پیامی شهادت دکتر حسنی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و استاد برجسته بیهوشی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت شهید سلامت دانشگاه ایران پزشک فرهیخته و متعهد، شهید ایثارگر، آقای دکتر حسنی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و استاد برجسته بیهوشی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) که در حال جهاد و کمک به بیماران بود و به علت بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نایل گشت، موجب تاسف و تاثر جامعه پزشکی شد.

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه ترین همدردی با جامعه پزشکی، متخصصین بیهوشی، خانواده محترم ایشان؛ این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران و خانواده و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1112

به "استاد بیهوشی بیمارستان رسول اکرم (ص) به جمع شهدای سلامت پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد بیهوشی بیمارستان رسول اکرم (ص) به جمع شهدای سلامت پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید