استخدام های جدید خبرنگاران برای افزایش ظرفیت

به گزارش مجله پیامک مسعود، با انتشار اطلاعیه جذب 2 هزار نیروی جدید، راه اندازی انبارها و مراکز پردازش در 8 استان دیگر کشور و نیز بهبود برخی از فرآیندهای پردازش،محدودیت بازه های ارسال در خبرنگاران برداشته شد.

استخدام های جدید خبرنگاران برای افزایش ظرفیت

همزمان با بحران کرونا، بخش بسیار زیادی از جامعه برای کاهش تردد و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا، به خرید آنلاین کالاهای مورد نیاز خود رو آوردند. افزایش یک شبه و شدید خریدهای آنلاین باعث شد تا تعدادی از مشتریان با عدم امکان انتخاب بازه ارسال روبه رو شوند. همزمان همکاران خبرنگاران برای پردازش، تأمین، بسته بندی و ارسال سفارش ها با حجم کار بسیار زیادی روبه رو شدند.

برای حفظ کیفیت خدمات خبرنگاران به مشتریان و حفظ سلامت همکارانمان در قدم اول به صورت کوتاه مدت تصمیم گرفتیم که بازه ارسال سفارش ها را به طور موقت، محدود کنیم تا تأمین و ارسال کالاهای ضروری با سرعت بیشتری انجام و سفارش ها با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی ارسال شود. این باعث شد تا برخی از هموطنان امکان ثبت سفارش را در روزهای گذشته از دست بدهند.

در گام بعدی با انتشار اطلاعیه جذب 2 هزار نیروی جدید و شروع مصاحبه ها از روز دوم فروردین 1399 ظرفیت ارسال و پردازش را با توجه وسعت مراکز و انبارهای خبرنگاران به حداکثر رساندیم.

با گذشت 17 روز از فروردین بیش از 700 نفر جذب و برای افزایش ظرفیت فروش آنلاین خبرنگاران و 40 هزار کسب وکاری که محصولاتشان را از طریق خبرنگاران به سراسر کشور عرضه می کنند مشغول به کار شدند. فرایند استخدام تا جذب 2 هزار نیروی جدید ادامه خواهد داشت.

اگر از کسانی هستید که در روزهای گذشته با پیام عدم امکان ثبت سفارش روبرو شده اید، عذرخواهی ما را بپذیرید. خوشبختانه هم اکنون با اقدامات مختلف و بهبودهایی که در بخش های مختلف خبرنگاران انجام گرفت، محدودیت های بازه های ارسال سفارش برداشته شده است.

گفتنی است مشاغلی مانند کافه ها، رستوران ها، هتل ها و تعدادی از مشاغل دیگر در همه گیری جهانی کرونا امکان ادامه همکاری با تعدادی از کارکنان خود را برای مدتی از دست می دهند. بنابراین برای حمایت از این گروه تصمیم گرفتیم در جذب 2 هزار همکار جدید در خبرنگاران، اولویت با افرادی که در این مشاغل فعال بوده اند باشد و از حضور آن ها در خبرنگاران استقبال کنیم. امیدواریم زمانی که شرایط به حالت عادی برگشت این عزیزان در صورت تمایل بتوانند به مشاغل قبلی خود برگردند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 807

به "استخدام های جدید خبرنگاران برای افزایش ظرفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام های جدید خبرنگاران برای افزایش ظرفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید