استراماچونی مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده در مورد آخرین شرایط آندره استرماچونی سرمربی ایتالیایی و بازگشتش به ایران گفت: استراماچونی بعد از چند نوبت که در سفارت ایران حضور یافته بود، روز پنجشنبه هم جلسه ای با سفیر و معاون سفیر ایران در ایتالیا داشت و با هم به یک توافق نهایی در ارتباط با نحوه پرداخت پول رسیدیم. اگر خدا بخواهد استراماچونی روز دوشنبه مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند.

استراماچونی مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا بازگشت استراماچونی قطعی است و باید منتظر بازگشت وی بود؟ توضیح داد: اگر خبرهای قبلی بود که آقای استراماچونی مصاحبه نمی کرد. تحریم ها کارمان را سخت نموده است. راه های متفاوتی را برای پرداخت پول استراماچونی رفتیم. خدا یاری کرد. سفیر ایران در ایتالیا هم خیلی زحمت کشیدند. به جایی رسیدیم که هم ما و هم آقای ماچونی قبول کردند از آن راه پولش پرداخت شود. بعدا درباره نحوه پرداخت پول صحبت می کنم. ما کارمان را آغاز کردیم. ان شاءالله ایشان هم به ایران می آید و به عنوان سرمربی کارش را ادامه می دهد.

خلیل زاده یادآور شد: پول مدنظر استراماچونی به حساب خودش در ایتالیا واریز می شود.

وی در مورد مشخص مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات مدیره بنده فعلا کارهای اجرایی را پیش می برم تا نیم فصل و بازی با سپاهان. برای مسائل مالی و ساختاری یک عضو دیگر به هیات مدیره اضافه شد. ان شاءالله مسائل را برطرف می کنیم و در فرصت مناسب مدیرعامل انتخاب می شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پیچیده شدن شرایط استراماچونی و اینکه چرا پرداخت پول وی تا این حد سخت و سخت شد، گفت: یک مقدار کوتاهی صورت گرفت ولی باشگاه استقلال مسائل دیگری هم داشت. هیات مدیره مسئول اجرایی نبوده است. این به معنای اشتباه آقای فتحی (مدیرعامل سابق استقلال) نیست ولی آنچه که امروز رخ داده، فشار بی امانی به باشگاه آمده است. طرفداران ما را تحمل و دعا کردند. اگر هم امروز این رخ داده که ماچونی بر می شود از دعا و شکیبایی طرفداران است.

خلیل زاده ادامه داد: باید از وزیر ورزش هم تشکر کنم. نباید بگذاریم این اتفاق در آینده در استقلال و دیگر باشگاه ها رخ بدهد. خدا یاری می نماید. از شنبه ساختارسازی در باشگاه و آوردن افراد توانمند را آغاز می کنیم. به ثانیه و دقیقه دارم این مسئله را پیگیری می کنم. آقای وزیر ورزش هم پیگیر بود. این احتمال را خیلی زیادی می دهم که ماچونی به عنوان سرمربی برشود. نمی گویم صد درصد ولی این احتمال به صد نزدیک است!

وی در انتها در پاسخ به این سئوال که آیا تیم استقلال روز دوشنبه در جام حذفی با سپاهان بازی می نماید یا خیر؟ گفت: نباید این بازی برگزار شود. سپاهان هم بازیکن ملی پوش (در تیم امید) دارد. فکر می کنم فدراسیون فوتبال و مسئولان متوجه این قصه هستند. این آسیب است و بازی را باید برای بعدا بگذارند. باتوجه به اتفاقی که افتاده است فکر می کنم دوشنبه بازی برگزار نمی شود. اگر این بازی برگزار شود، انصاف نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 564

به "استراماچونی مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید