افشاگری شهردار مسکو ، آمار واقعی بیماران کرونا در پایتخت روسیه 250 هزار است

به گزارش مجله پیامک مسعود، حدود دو درصد از ساکنان پایتخت روسیه یا 250 هزار شهروند مسکو به ویروس کرونا آلوده شده اند اما آمار رسمی تعداد مبتلایان کووید-19 در سراسر روسیه کمتر از 150 هزار نفر است،

افشاگری شهردار مسکو ، آمار واقعی بیماران کرونا در پایتخت روسیه 250 هزار است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مسکو تایمز، شهردار مسکو مدعی شد دست کم دو درصد از شهروندان پایتخت روسیه به کرونا مبتلا شده اند و این شهر هنوز به نقطه اوج بیماری نرسیده است. بر اساس آمار رسمی، از حدود 135 هزار بیمار کووید-19 تقریبا 60 هزار نفر فقط مربوط به مسکو هستند.

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو خاطرنشان کرد یافته های یک آزمایش گسترده در بخش های متفاوت شهر نشان می دهد دو درصد جمعیت پایتخت به گونه ای درگیر کرونا هستند. دست کم 12.7 میلیون نفر در مسکو زندگی می نمایند و دو درصد بیمار کرونا به معنی مبتلا بودن بیش از 250 هزار نفر فقط در پایتخت است. به این ترتیب، آمار مبتلایان کرونا در مسکو حدود دو برابر آمار رسمی بیماران کووید-19 در روسیه است.

از سوی دیگر، با اینکه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در روسیه در مقایسه با دیگر کشورها از جمله آمریکا، اسپانیا و ایتالیا بسیار پایین و حدود 1300 نفر است اما در 24 ساعت گذشته دو کودک مبتلا به کووید-19 در این کشور جان خود را از دست دادند و شرایط سلامتی 11 کودک دیگر وخیم است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه قوانین قرنطینه را تا 11 ماه می تمدید نموده و مردم باید برای بیرون آمدن از خانه از مقام های مسئول اجازه بگیرند. صدور مجوز دیجیتالی حتی شامل گذاشتن آشغال در سطل زباله سر خیابان هم می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 879

به "افشاگری شهردار مسکو ، آمار واقعی بیماران کرونا در پایتخت روسیه 250 هزار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری شهردار مسکو ، آمار واقعی بیماران کرونا در پایتخت روسیه 250 هزار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید