اقدام مجلس نخستین گام در راستا آزادسازی عراق است

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، گردانهای حزب الله عراق با صدور بیانیه ای به مصوبه مجلس این کشور مبنی بر اخراج نظامیان خارجی از عراق واکنش نشان داد.

اقدام مجلس نخستین گام در راستا آزادسازی عراق است

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مجلس عراق یک خواسته مردمی را تصویب کرد. گروه های ملی و مقاومت اسلامی به دنبال تحقق این مسأله و انتها دادن به حضور نظامی بیگانگان در عراق بودند تا بدین وسیله به خون شهدای حملات اخیر در منطقه القائم احترام گذاشته گردد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام، نخستین گام در جهت آزاد سازی عراق بوده و باید اقدامات دیگر نیز انجام گردد از جمله بستن سفارت شرور آمریکا.

در بیانیه گردان های حزب الله عراق آمده است: این حق ملت عزیز عراق است که به فرزندان آزاده اش که اعتبار را به حاکمیت عراق بازگرداندند، افتخار نمایند و افراد شریف دنیا حق دارند به کسانی ببالند که مانعی در برابر ابرقدرت دنیای و وحشی گری و جنایت های آن بودند؛ کسانی که خواستند اراده شان را بر کشور ما به زور غالب نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است: مجلس خواسته مردمی را ادا کرد و در حالیکه گروه های ملی و اعضای مقاومت اسلامی برای انتها دادن به حضور نظامی خارجی در عراق کوشش کردند تا با خون شهیدانی که در جنایت اخیر در القائم و نزدیکی فرودگاه بغداد ریخته شد عدالت برقرار گردد، این همان خواسته مقاومت اسلامی و حامیان آن است، آنها مقابل سفارت شر و لانه جاسوسی تظاهرات و تحصن کردند و در اوج قدرت و توانایی بینی شیطان بزرگ را به خاک مالیدند و آن را ذلیل و خوار کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 621

به "اقدام مجلس نخستین گام در راستا آزادسازی عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مجلس نخستین گام در راستا آزادسازی عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید