بازگشت استقلال به صدر با تراکتور، آغاز دوباره آقای گل از تبریز

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، استقلال و تراکتور از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 14:30 در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این ملاقات جذاب و پر گل با رجحان 3 بر یک استقلال به انتها رسید.

بازگشت استقلال به صدر با تراکتور، آغاز دوباره آقای گل از تبریز

در این ملاقات که با قضاوت بیژن حیدری انجام شد، ابتدا استقلال بود که در دقیقه 39 توسط شیخ دیاباته به گل رسید تا شاگردان فکری با رجحان یک بر صفر در سرانجام نیمه اول به رختکن بروند.

نیمه دوم با رجحان نسبی تراکتور همراه بود و در حالی که شاگردان شجاعی به دنبال زدن گل مساوی بودند، مهدی قایدی مهاجم آبی پوشان با استفاده از پاس ارسلان مطهری در دقیقه 60 در موقعیتی تک به تک دروازه اخباری را برای بار دوم باز کرد.

مهاجم جوان آبی پوشان که زننده گل دوم این تیم بود، 5 دقیقه بعد دیاباته را در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ کرد تا دیاباته دومین گل خود و سومین گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

این سرانجام کار نبود چرا که فشار تیم میزبان برای کم کردن این فاصله ادامه پیدا کرد که در دقیقه 80 محمد عباس زاده بهترین گلزن تراکتور با استفاده از پاس عمقی مسعود شجاعی و در موقعیتی تک به تک دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

در سرانجام این بازی، آبی پوشان که به ششمین پیروزی این فصل خود رسیدند 22 امتیازی شدند تا با یک امتیاز بیشتر از صنعت نفت در صدر جدول قرار بگیرند و تراکتور با 16 امتیاز همچنان در رده چهارم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1307

به "بازگشت استقلال به صدر با تراکتور، آغاز دوباره آقای گل از تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت استقلال به صدر با تراکتور، آغاز دوباره آقای گل از تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید