برقعی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون تنیس شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، مراسم معارفه کمیته آموزش و مربیان به صورت آنلاین و با معرفی سید امیر برقعی به عنوان رئیس برگزارشد.

برقعی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون تنیس شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، صبح امروز (سه شنبه) مراسم معارفه رئیس، دبیر و اعضاء کمیته آموزش و مربیان به صورت آنلاین برگزار گردید که با حکم داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ، سید امیر برقعی به عنوان رئیس و فربد فهمی به عنوان دبیر کمیته منصوب شدند.

همچنین در احکام جداگانه ای، محرم خدایی از تهران، محسن رحیمی از ایلام، علیرضا اطمینان از خراسان رضوی ، مونا نوریان از تهران، فرناز فصیحی از تهران به عنوان اعضاء کمیته منصوب شدند.

در مراسم معارفه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار گردید، فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون، سید امیر برقعی رئیس کمیته آموزش و مربیان و فربد فهمی دبیر کمیته حضور داشتند و سایر اعضاء به صورت ارتباط

آنلاین در این مراسم حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این مراسم، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با اعلام اینکه کمیته آموزش در طی سال های گذشته اقدامات خوبی را به ثمر رسانده گفت: خوشبختانه کمیته آموزش و مربیان ساختاری به روز دارد و تا به امروز توانسته برنامه ها را به خوبی پیش ببرد. در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده و همه گیری بیماری کرونا، اجرای برنامه های آموزشی به صورت آنلاین یاری بزرگی به پیشبرد اهداف این کمیته خواهد نمود و امیدوارم تا سرانجام سال 77 سمینار آموزشی به صورت آنلاین برگزار گردد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که می تواند در پیشبرد اهداف این کمیته موثر باشد، همکاری و تعامل با وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه ها است تا با استفاده از این پتانسیل اتفاقات خوبی در این کمیته رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1015

به "برقعی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون تنیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقعی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون تنیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید