بوندس لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، شادی گل جنجال برانگیز بازیکنان تیم فوتبال هرتابرلین در اولین بازی شان پس از تعلیق دو ماهه بوندس لیگا منجر به مجازات آنها نمی گردد.

بوندس لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال آلمان بیان کرد که بازیکنان تیم هرتابرلین به خاطر شادی گل های پیروزی 3 بر صفر خارج از خانه مقابل هوفنهایم مجازت نخواهند شد.

یکی از موارد مندرج در پروتکل پزشکی از سرگیری مسابقات فوتبال در آلمان، خودداری از شادی گل های گروهی است که در آن تمام بازیکنان یکدیگر را در آغوش می گیرند. این ممنوعیت در راستای موارد توصیه شده برای کاهش تماس بازیکنان و انتقال احتمالی ویروس کرونا میان آنها در نظر گرفته شده است. با این حال بازیکنان هرتابرلین پس از گل های بازی روز گذشته شان (شنبه) به صورت گروهی شادی گل کردند.

آنها که با کسب این پیروزی از منطقه سقوط خارج شدند، پس از زدن هر یک از گل های شان بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یکدیگر را در آغوش کشیدند و با یکدیگر تماس فیزیکی داشتند. اما با وجود نادیده دریافت پروتکل پزشکی، آنها قرار نیست مجازات شوند و سازمان لیگ آلمان با انتشار بیانیه ای رسمی این موضوع را تأیید کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است: توصیه و سفارش های لازم درباره موضوع شادی پس از گل در ضمیمه پروتکل پزشکی مربوط به از سرگیری مسابقات ارائه شده است. محرومیتی در کار نخواهد بود.

هفته پیش ESPN به نقل از بعضی منابع گزارش کرد که داوران مجاز هستند به بازیکنانی که در شادی گل های گروهی مشابه به شادی گل های قبل از شیوع کرونا شرکت می نمایند اخطار بدهند اما گویا در آلمان قرار نیست خیلی در خصوص این موضوع سختگیری صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 871

به "بوندس لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید