ترامپ: فرمان اجرایی برای محدودیت مهاجرت را امضا کردم

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ روز چهارشنبه یک فرمان اجرایی را امضا کرد که مانع از اقامت دائم برخی مهاجران در خاک آمریکا می شود. وی در توجیه این اقدام خود گفت که هدف وی از امضای این فرمان، حمایت از کارگران آمریکایی در جریان همه گیری ویروس کرونا است.

ترامپ: فرمان اجرایی برای محدودیت مهاجرت را امضا کردم

گفته می شود که این فرمان اجرایی تنها شامل حال افرادی می شود که متقاضی اقامت دائم در خاک آمریکا از خارج این کشور باشند، و افرادی که در حال حاضر در آمریکا ساکن هستند، مشمول این قانون نخواهند شد.

این فرمان اجرایی که با انتقاد گسترده حقوقدانان و طرفداران مهاجرت روبرو شد، قرار است ظرف 60 روز آینده (دو ماه) به اجرا گذاشته شود و پس از آن، مورد بازنگری قرار گرفته و در صورت امکان تمدید شود.

ترامپ در کنفرانس خبری روزانه خود در کاخ سفید پیرامون ویروس کرونا گفت: برای حمایت از کارگران ماهر آمریکایی من کمی پیش یک فرمان اجرایی را امضا کردم که به طور موقت مهاجرت به آمریکا را به حالت تعلیق در می آورد. این قانون تضمین خواهد کرد که در زمان بازگشایی اقتصاد ما [آمریکا]، آمریکائیان بیکار با هرگونه پیشینه ای نخستین افرادی هستند که در صف جستجوی کار خواهند بود.

ترامپ همچنین گفت که این فرمان اجرایی منابع بهداشتی و درمانی آمریکا را برای بیماران آمریکایی مبتلا به این ویروس حفظ خواهد کرد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 881

به "ترامپ: فرمان اجرایی برای محدودیت مهاجرت را امضا کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: فرمان اجرایی برای محدودیت مهاجرت را امضا کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید