تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از 20 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله پیامک مسعود، منابع دولتی در ایتالیا از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به بیش از 20 هزار نفر خبر دادند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از 20 هزار نفر گذشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه گفت شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به 20465 نفر رسیده است.

ایتالیا بعد از آمریکا دومین کشوری است که شمار قربانیان ویروس کرونا در آن از 20 هزار نفر عبور نموده است. بعد از این دو کشور، اسپانیا با نزدیک به 17500 مورد مرگ ومیر بر اثر کرونا در رتبه سوم دنیا واقع شده است و با توجه به تعداد موارد مرگ ومیر در این کشور طی روزهای اخیر به نظر می رسد که آمار این کشور نیز ظرف چند روز آینده به بیش از 20 هزار نفر برسد.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، طی 24 ساعت گذشته 566 نفر به آمار قربانیان و 3153 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده است. آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا اکنون حدود 160 هزار نفر است.

ایتالیا از لحاظ آمار مبتلایان به ویروس کرونا پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم دنیا و از لحاظ شمار قربانیان کرونا نیز پس از آمریکا در رتبه دوم دنیا واقع شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 819

به "تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از 20 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از 20 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید