تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار

به گزارش مجله پیامک مسعود، رییس کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار از تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین دوره این کنفرانس اطلاع داد.

تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار

به گزارش خبرنگاران، سید صمد حسینی در جمع خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به درخواست دانشجویان و محققان، مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیرت و کسب و کار تا 15 آذر ماه امسال تمدید شده است و اساتید و پژوهشگرانی که مایل به ارائه مقاله در این کنفرانس هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت icmbtu.ir/fa در این کنفرانس ثبت نام و مقالات خود را ارسال نمایند.

وی بیان نمود: کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار به عنوان فرصتی برای محققان و دست اندرکاران حوزه سازمانی در کوشش است تا با به وجود آوردن بستری برای ارائه یافته ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگون، زمینه یادگیری و تعامل با سایرین را فراهم نموده و فارغ از چارچوب همایش های مرسوم بتواند راه را برای ارتقای سطح دانشی شرکت نمایندگان هموار کند.

وی اضافه نمود: استراتژی، چالش ها و مدیریت آنها، تحول سازمانی و مدیریت تغییرات، تصمیم گیری در شرایط چالش برانگیز کسب و کار، ساختار دهی در سازمان های امروزی، مدیریت پروژه و چالش های سازمان های پروژه محور، مدیریت فراوری و عملیات سازمان های صنعتی و خدماتی، مدیریت منابع انسانی و چالش های پیش رو در آن، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات و مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری از جمله محورهای کنفرانس است.

حسینی، بازرگانی داخلی و خارجی، حسابداری، گردآوری و تحلیل اطلاعات مالی، فناوری اطلاعات و نقش آن در مدیریت و غلبه بر چالش ها، توسعه مالی و راهکارهای غلبه بر موانع توسعه، اقتصاد سنجی و تحلیل های مالی به عنوان ابزاری جهت مدیریت و تصمیم گیری، سیاست های خرد و کلان مالی تاثیرگذار بر کسب و کارها، کارآفرینی و چالش های پیش رو برای کارآفرینان، مدیریت بحران و ایمنی، تعالی سازمانی، مدیریت در حوزه سلامت، مدیریت جهانگردی ، مدیریت کسب و کار ورزش، تکنولوژی و توسعه کسب و کار، ائتلاف های استراتژیک و استراتژی های توسعه بازار و محصول، Joint Ventures و خرید و ادغام شرکت ها در توسعه کسب و کار را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

به گفته وی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار 26 آذر ماه امسال از سوی پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز ، گروه مدیریت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

رییس پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز همچنین از برگزاری اولین کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور توسط گروه مدیریت و پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز با همکاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در 27 آبان ماه امسال در شهرستان جلفا اطلاع داد.

به گفته وی، کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور در چهار بخش اصلی مالی -مدیریتی، اجتماعی - فرهنگی - امنیتی، توسعه منطقه ای - گردشگری و صنعت و فناوری برگزار خواهد شد.

رییس پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز یادآور شد: علاقه مندان تا دهم آبان ماه فرصت دارند به وسیله وبسایت icftz.ir در کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 420

به "تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید