جاری شدن سیل در جنوب فرانسه و شمال ایتالیا، 24 تن مفقود شدند

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، وزش طوفان شبانه در جنوب شرقی فرانسه و شمال ایتالیا باعث بارش باران و جاری شدن سیل در هر دوسوی مرز میان دو کشور و تخریب پلها، انسداد جاده ها و قطع کلیه راههای ارتباطی میان شهرها و روستاهای منطقه شد.

جاری شدن سیل در جنوب فرانسه و شمال ایتالیا، 24 تن مفقود شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در منطقه وال دِ اوستا در شمال ایتالیا یک نیروی آتش نشان طی یک عملیات امداد و نجات جان خود را از دست داد. در استان ورسلی نیز جسد یک مرد که شامگاه آدینه در سیلاب غرق شده بود، پیدا شد.

گزارشها حاکی از آن است که در ایتالیا 16 تن مفقود شده اند. در میان مفقودشدگان، اسامی دو فرد بزرگسال از کشور آلمان به همراه نوه های شش و یازده ساله اشان و همچنین دو برادر که در حال بازگشت از فرانسه بودند، به چشم می خورد.

سخنگوی سازمان آتش نشانان ایتالیا گفت که عملیات جستجو برای یافتن یک چوپان مفقود شده که در منطقه کول دِ تِند به درون سیلاب کشیده شده است، ادامه دارد.

گفتنی است که در منطقه پیدمونت در شمال ایتالیا، میزان بارش شبانه به رکورد سال 1958 رسیده است. به گفته آژانس حفاظت مدنی ایتالیا، میزان این بارش ها 630 میلیمتر ظرف 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

گفتنی است که صدها عملیات امداد و نجات در دست انجام است. یازده سرباز شرکت کننده در یک اردو در استان ورسلی نیز نجات داده شدند و تیم نجات الپین نیز هفت نفر را نجات داد.

در جنوب شرقی فرانسه و در منطقه کوهستانی مجاور شهر نیس، میانگین بارندگی یکسال ظرف مدتی کمتر از 12 ساعت باریده است. آتش نشانهای محلی می گویند که دست کم 8 تن از جمله دو آتش نشان که خودرویشان به درون سیلاب کشیده شده است، مفقود شده اند.

در همین ارتباط، شهردار شهر نیس با اعلام اینکه بیش از 100 خانه در اثر جاری شدن سیل تخریب شده و یا به شدت آسیب دیده اند، مراتب تأسف و همدردی خود را با خانواده های خسارت دیده ابراز کرد. افزون بر این، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز با ابراز قدردانی از کوشش تیم های امداد و نجات گفت که با همدیگر از این [بلای طبیعی] عبور خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1036

به "جاری شدن سیل در جنوب فرانسه و شمال ایتالیا، 24 تن مفقود شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاری شدن سیل در جنوب فرانسه و شمال ایتالیا، 24 تن مفقود شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید