تور ترکیه ارزان: حزب سعادت ترکیه پیشنهاد اردوغان برای ائتلاف را رد کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس جمهور ترکیه در ملاقات با رهبر حزب سعادت، به وی پیشنهاد ائتلاف داده بود اما این پیشنهاد از سوی کاراملا اوغلو رد شده است.

تور ترکیه ارزان: حزب سعادت ترکیه پیشنهاد اردوغان برای ائتلاف را رد کرد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حزب سعادت ترکیه اعلام نمود که پیشنهاد رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور در ملاقات با تمل کارا ملا اوغلو برای پیوستن به ائتلاف جمهور را رد می نماید.

رهبر حزب سعادت و رئیس جمهور ترکیه 10 روز پیش با یکدیگر در کاخ ریاست جمهوری ملاقات کردند که حاشیه هایی نیز به همراه داشت.

نشریه سوزجو در این خصوص نوشت: اردوغان، کاراملا اوغلو را به ائتلاف جمهور دعوت نموده و گفته بود که ما باید با هم متحد و همراه شویم. اما کاراملا اوغلو پاسخ داده بود که سیستمی را که نتوان بر آن نظارت کرد را نمی توانیم مورد حمایت قرار دهیم.

ملاقات 10 روز پیش دو طرف دو ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید و بر اساس اعلام منابع ریاست جمهوری ترکیه در فضایی کاملاً مثبت برگزار گردید که در آن شرایط سیاسی ترکیه و تحولات منطقه ای و بین المللی مورد آنالیز نهاده شد.

کاراملا اوغلو نیز در مورد این ملاقات گفت: مسائل مختلف را مورد آنالیز قرار دادیم. در مورد بعضی مسائل همفکریم و درباره بعضی مسائل نیز همفکر نیستیم. ملاقاتی محبت آمیز انجام گرفت.

نحوه تشریفات و چیدمان جایگاه ها در ملاقات اردوغان و کاراملا اوغلو نیز بازتابهایی داشت که منابع ریاست جمهوری دلیل دور نشستن کاراملا اوغلو از اردوغان را رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1798

به "تور ترکیه ارزان: حزب سعادت ترکیه پیشنهاد اردوغان برای ائتلاف را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: حزب سعادت ترکیه پیشنهاد اردوغان برای ائتلاف را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید