حمایت قاطع سندرز از بایدن و انتقاد صریح از اقدامات ترامپ

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، سناتور برنی سندرز که تا چند ماه قبل رقیب جو بایدن محسوب می شد، روز گذشته و در نخستین روز از مجمع ملی حزب دموکرات، حمایت قاطع خود را از نامزدی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر اظهار داشت.

حمایت قاطع سندرز از بایدن و انتقاد صریح از اقدامات ترامپ

سندرز به نمایندگی از دموکرات های ترقی خواه بر حمایت از بایدن تاکید نمود و گفت ملت عظیم ما در یک زمان بی سابقه به سر می برند. ما با یک بحران سلامت عمومی از 100 سال گذشته و یک سقوط مالی از زمان رکود عظیم روبرو هستیم، ما در حال مبارزه با یک نژادپرستی سیستمی و تهدیدهای بی شمار سیاره ما ناشی از تغییرات آب و هوایی هستیم.

سندرز همچنین بار دیگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را آماج حملات لفظی خود قرار داد و گفت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که 467 نفر میلیاردر در دوران همه گیری (بیماری کووید 19) 731 میلیارد دلار بر ثروتشان اضافه شده باشد درحالی که 30 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست داده اند و با گرسنگی و همچنین تخلیه منازل روبرو هستند. اکنون بیشتر از همواره ما به مالی احتیاج داریم که برای همه کارساز باشد نه فقط یک درصد. سنا باید اقدام کند.

مجمع ملی دموکرات ها شامگاه دوشنبه در شهر میلواکی ایالت ویسکانسین به شکل مجازی برگزار گردید و بعضی داوطلبان مقدماتی حزب دموکرات بار دیگر سخن گفتند و تاکید نمودند که بایدن-هریس می توانند ترامپ را در انتخابات 13 آبان ماه سال جاری شکست دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1044

به "حمایت قاطع سندرز از بایدن و انتقاد صریح از اقدامات ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت قاطع سندرز از بایدن و انتقاد صریح از اقدامات ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید