حمله هوایی آمریکا به غیرنظامیان در شمال و جنوب افغانستان

به گزارش مجله پیامک مسعود، بر اثر حملات هوایی آمریکا به یک مدرسه و درمانگاه در شمال افغانستان و چند منزل مسکونی در جنوب این کشور چندین غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

حمله هوایی آمریکا به غیرنظامیان در شمال و جنوب افغانستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان اعلام نمود که در حمله هوایی آمریکا در منطقه باغ شرکت شرستان گل تپه ولایت قندوز یک درمانگاه محلی بنام بی اچ سی، مدرسه و چند منزل مسکونی ویران شدند.

در ادامه بیانیه طالبان آمده که در نتیجه بمباران تمام تجهیزات این مراکز از بین رفته و کارکنان درمانگاه و نگهبانان مدرسه آسیب دیدند.

مجاهد اضافه نمود که این جنایات در حالی رخ می دهد که اشغالگران آمریکایی عملیات گسترده ای را برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در سراسر کشور شروع نموده است.

قاری یوسف احمدی سخنگوی دیگر طالبان نیز با انتشار بیانیه ای نوشت که در حمله نیروهای افغان و نیروهای آمریکایی در منطقه ده جوزا شهرستان ترینکوت ولایت ارزگان نیز 2 منزل مسکونی تخریب شد.

وی اضافه نمود که بر اثر این حمله 12 نفر از جمله زنان و بچه ها کشته و زخمی شدند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 681

به "حمله هوایی آمریکا به غیرنظامیان در شمال و جنوب افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله هوایی آمریکا به غیرنظامیان در شمال و جنوب افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید