خبرنگاران سرمربی داماش: با فزونی برابر قشقایی شیراز خط بطلانی بر شایعات کشیدیم

به گزارش مجله پیامک مسعود، رشت - خبرنگاران - سرمربی داماش گیلانیان گفت: با فزونی برابر تیم قشقایی شیراز، خط بطلانی بر شایعات کشیدیم.

خبرنگاران سرمربی داماش: با فزونی برابر قشقایی شیراز خط بطلانی بر شایعات کشیدیم

مازیار ربیعی فر شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلانیان و قشقایی شیراز در رشت در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: متاسفانه حرف و حدیث هایی طی چند روز اخیر در خصوص این بازی شنیده شد اما ما با یک بازی جوانمردانه توانستیم برابر حریف خود به فزونی برسیم تا خط بطلانی بر این شایعات کشیده شود.

وی افزود: حتی مدیریت باشگاه داماش گیلانیان و اسماعیل حاجی پور نیز برای پیروزی در این دیدار، برای بازیکنان پاداش نقدی در نظر گرفته بود که پس از اتمام بازی و پیروزی در این دیدار سخت، این پاداش در رختکن به بازیکنان اهداء شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار نیز بازیکنان داماش با تمام وجود خود جنگیدند و یک بازی زیبا را از خود به نمایش گذاشتند تا در آخرین بازی خانگی خود در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول پیروز شویم و با پیروزی، بازی های خانگی خود را به اتمام برسانیم.

سرمربی داماش گیلانیان افزود: به هرحال خدا را شکر می کنم که در این دیدار به فزونی رسیدیم و به سومین پیروزی متوالی خود دست یافتیم و از بازیکنانم نیز تشکر می کنم که با تمام سختی های موجود، در این دیدار بسیار خوب ظاهر و جانانه بازی کردند.

ربیعی فر گفت: البته تیم فوتبال قشقایی شیراز نیز بسیار خوب ظاهر شد و به خصوص در دقایق پایانی و برای فرار از شکست، حملاتی را انجام داد و تیم داماش را تحت فشار قرار داد اما بازیکنان ما به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین بازی اجرا کردند.

وی به غیبت محمد مختاری در این دیدار به دلیل محرومیت نیز اشاره و اعلام کرد: محمد مختاری نه تنها کاپیتان تیم است ، بلکه عصای دست ما نیز می باشد و این بازیکن نشان داد که ذکاوت، هوش و شخصیت آن را دارد که در عرصه مربیگری نیز ورود کند و به طور حتم این بازیکن لایق در این عرصه نیز پیروز خواهد بود.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و قشقایی شیراز شنبه شب در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه 2 بر یک برابر حریف خود به فزونی رسید.

پیش از این بازی و تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم ، داماش گیلان با کسب 39 امتیاز در مکان دوازدهم و قشقایی شیراز با 36 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران سرمربی داماش: با فزونی برابر قشقایی شیراز خط بطلانی بر شایعات کشیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی داماش: با فزونی برابر قشقایی شیراز خط بطلانی بر شایعات کشیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید