خبرنگاران واکنش بنزما به تعریف رییس فدراسیون فوتبال فرانسه؛ خنده دار است

به گزارش مجله پیامک مسعود، تهران- خبرنگاران- کریم بنزما پس از سپری کردن بهترین فصل دوران فوتبالی خود، گفت که ترجیح می دهد در پاسخ به تعریف و تمجید رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، فقط لبخند بزند.

خبرنگاران واکنش بنزما به تعریف رییس فدراسیون فوتبال فرانسه؛ خنده دار است

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

مرد فرانسوی در جریان 47 بازی برای رئال در فصل جاری، 26 گل و 11 پاس گل به نام خود ثبت کرد که از این تعداد 21 گل را در لالیگا به ثمر رسانده است.

بنزما پس از به ثمر رساندن 2 گل و ارسال یک پاس گل در پیروزی چهار بر صفر تیم ملی فرانسه برابر ارمنستان در اکتبر 2015، دیگر پیراهن آبی ها را بر تن ننموده است.

نوئل لو گرائه اوایل فصل جاری گفته بود که دوران فوتبال ملی بنزما تمام شده است با این وجود، وی در تازه ترین مصاحبه خود، بابت فصل فوق العاده ای که پشت سر گذاشته است، لب به تحسین و تمجید از بنزما گشود.

وی در این باره گفت: بنزما بهترین فصل خود را به اتمام رساند. او برای رئال مادرید استثنایی ظاهر شد و در حال حاضر یکی از بهترین ها است.

با این وجود، بنزما در پاسخ به این تعریف در توییتی نوشت: ترجیح می دهم بخندم.

ستاره اسبق باشگاه لیون در دسامبر 2015 به دلیل اینکه بابت کوشش برای اخاذی از متیو والبوئنا هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه، تحت تحقیقات نهاده شد، تا زمانی نامشخص از تیم ملی فرانسه تعلیق شد.

زین الدن زیدان سرمربی رئال مادرید با اشاره به این فصل، استدلال نموده است که بنزما باید به تیم ملی فرانسه برگردد.

دیده دشان سرمربی آبی ها اعلام نموده است که حذف بنزما از ترکیب تیم ملی فرانسه به صلاح این تیم بوده است؛ تیمی که در سال 2018 بدون وی، جام قهرمانی دنیا را در روسیه بالای سر برد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 988

به "خبرنگاران واکنش بنزما به تعریف رییس فدراسیون فوتبال فرانسه؛ خنده دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش بنزما به تعریف رییس فدراسیون فوتبال فرانسه؛ خنده دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید