خبرنگاران وزیر هوانوردی پاکستان تداوم تحریم های آمریکا بر ایران را ضد بشری خواند

به گزارش مجله پیامک مسعود، اسلام آباد - خبرنگاران - وزیر هوانوردی پاکستان روز چهارشنبه گفت: تداوم تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی که ملت ایران در حال مبارزه با کرونا می باشد، اقدام ضدبشری و ضد انسانی است.

خبرنگاران وزیر هوانوردی پاکستان تداوم تحریم های آمریکا بر ایران را ضد بشری خواند

غلام سرور خان در ملاقات سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان آخرین شرایط شیوع ویروس کووید-19 در ایران، پاکستان و دیگر نقاط دنیا را مورد آنالیز قرار دادند.

وی پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف پزشکی و دستیابی به سطح خودکفایی ها در فراوری بعضی تجهیزات پزشکی را تحسین برانگیز توصیف کرد.

وی تاکید نمود: برغم این خودکفایی ها جامعه بین الملل باید در این شرایط متاثر از ویروس کرونا به کمک ملت و دولت ایران بشتابد.

غلام سرور خان گفت: تداوم تحریم های امریکا در شرایط فعلی که ایران در برابر کرونا مقاومت می نماید کار ضد انسانی و ضد بشری است.

دو طرف همچنین بر لزوم محافظت از روابط دوجانبه ایران و پاکستان برغم کوشش بعضی از طرف های ثالث برای تخریب مناسبات دوسویه تاکید نمودند.

وزیر هوانوردی پاکستان گفت: کوشش ها برای گسترش روابط دوجانبه در زمینه های مختلف پس از گذر از شرایط فعلی ناشی از شیوع بیماری کرونا باید تقویت گردد.

تشریح تروریسم درمانی و دارویی رژیم آمریکا علیه ایران

سفیر ایران در پاکستان در این ملاقات بر اهمیت روابط دوجانبه و تدوام رایزنی های دو کشور در راستای تقویت همکاری های تاکید نمود.

سفیر ایران همچنین تروریسم درمانی و دارویی امریکا همزمان با تروریسم مالی این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

حسینی اضافه کرد: تهران برای انتقال هوایی اتباع پاکستانی باقی مانده در ایران در صورت دریافت مجوزهای لازم از اسلام آباد آماده است.

وزیر پاکستانی و سفیر ایران در این نشست خواهان افزایش خطوط پروازی میان دو کشور با توجه به اهمیت گسترش ارتباط میان دو ملت شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 763

به "خبرنگاران وزیر هوانوردی پاکستان تداوم تحریم های آمریکا بر ایران را ضد بشری خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر هوانوردی پاکستان تداوم تحریم های آمریکا بر ایران را ضد بشری خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید