خبرنگاران وصول درآمدهای معوقه شهرداری پردیس احقاق حقوق شهروندان است

به گزارش مجله پیامک مسعود، تهران - خبرنگاران - شهردار پردیس خاطرنشان کرد: درآمدهای معوقه صرف اجرای امور عمرانی و خدماتی شهرمی گردد و در این راستا، پیگیری برای وصول درآمدهای معوقه شهرداری احقاق حق شهروندان است.

خبرنگاران وصول درآمدهای معوقه شهرداری پردیس احقاق حقوق شهروندان است

به گزارش روز پنجشنبه شهرداری پردیس ، مرتضی همتی گفت: تعداد معدودی خدمات از شهرداری گرفته اند اما هنوز پول آن را نداده و مبالغ قابل توجهی بدهکارند و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهفرایندان، اجازه نمی دهم پول مردم در جیب عده ای بماند.

وی ادامه داد: کسب درآمد به ویژه درآمدهای پایدار باید دغدغه همه واحدهای شهرداری باشد اما واحد مالی در این خصوص باید نیروی محرکه ای قوی بوده و پیشاپیش سایرین حرکت کند.

شهردار پردیس از رشد جهشی شهرداری پردیس در کسب درآمد مالیات بر ارزش اضافه نموده اطلاع داد و گفت: با پی گیری های مستمر شاهد افزایش قابل توجه رشد کسب درآمد از محل مالیات بر ارزش اضافه نموده هستیم.

همتی ضمن قدردانی از کوشش کارکنان واحد مالی شهرداری پردیس، اعلام نمود: به دلیل قرار دریافت در این دوره حساس که اقتصاد شهری مانند سایر حوزه های مالی باهمه گیری ویروس کرونا، اعمال تحریم های ناجوانمردانه، کاهش درآمدها و دیگر مسائل دست و پنجه نرم می نماید، این بخش مهم به عنوان قلب تپنده مجموعه نیازمند شتاب، تحرک و دغدغه مندی بسیار بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: مجموعه خانواده عظیم شهرداری پردیس در مقابل تمام مصادیق فساد می ایستد و یکی از وظایف محوله به واحد مالی حساسیت، شناسایی و پیشگیری از فساد مالی است با توجه به اینکه امروز شهرداری پردیس از سوی نهادهای نظارتی رصد می گردد.

شهردار پردیس با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه تخصصی برای تبیین اهداف پیش رو، گفت: در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده و با توجه به نزدیک شدن به سرانجام سال، انتظار می رود بخش مالی شهرداری با انسجام و تحرک بیشتری فعالیت داشته باشد تا در سایه افزایش درآمد رفاه بیشتری را برای شهفرایندان پردیسی تامین کنیم.

این مسئول با اشاره به برنامه ریزی اجرا شده، یادآور شد: افزایش نیروی انسانی و تخصیص تجهیزات به واحد شهرسازی، ایجاد و تقویت همکاری بین واحدهای مختلف شهرداری، تسریع در فرایند پفراینده های شهرسازی، اعمال طرح های تشویقی برای شهفرایندان در دست اقدام و اجرا است.

ساماندهی اتوبارها درفاز 3 پردیس

شهردار پردیس گفت: ابتدای محله پردیسان فاز 3 شهر پردیس توسط خدمات شهری شهرداری برای پارک انواع مختلف خودروهای باربری آماده سازی شده و با نصب تخته بنردر خیابان های اصلی شهر پردیس اطلاع رسانی شده است.

همتی اضافه کرد: پیش از این اتوبارهای شهر پردیس شامل خودروهای سنگین کامیون و همچنین وانت بارها در نقاط مختلف شهر پراکنده بودند که علاوه برایجاد ترافیک موجبات نارضایتی شهفرایندان را نیز فراهم نموده بود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری پردیس در راستای برطرف معضلات بصری و حفظ کرامت رانندگان به عنوان یکی از اقشار زحمتکشو با هدف دسترسی آسان تر شهفرایندان به خدمات باربری نسبت به ایجاد محلی برای استقراراین خودروها اقدام نموده است.

شهردار پردیس با بیان اینکه پارک خودروهای یاد شده در سطح شهر از این پس تخلف محسوب می گردد، گفت: براساس تفاهم با شرکت های باربری فعال در منطقه، مقرر شد تا تمامی اتوبارها درمحل یاد شده مستقرشوند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1217

به "خبرنگاران وصول درآمدهای معوقه شهرداری پردیس احقاق حقوق شهروندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وصول درآمدهای معوقه شهرداری پردیس احقاق حقوق شهروندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید