خبرنگاران 117 پروژه اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه طراحی شده است

به گزارش مجله پیامک مسعود، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی و یاری به توسعه مالی استان سال جاری 117 پروژه محرومیت زدایی طراحی شده است.

خبرنگاران 117 پروژه اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه طراحی شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، راهنمایی حاتمی عصر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس بنیاد مستضعفان در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اظهارداشت: سال گذشته نیز 131 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان تعریف و اجرا شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینها 52 پروژه هم در قالب پروژه های جهش فراوری در دست پیگیری است که امیدواریم این پروژه ها تا سرانجام سال مشخص تکلیف شده و به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه با اشاره به ساخت پروژه بزرگ کارخانه قوطی سازی زمزم توسط بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد علاوه بر این پروژه های بزرگی را در استان در دست ساخت و یا در حال بهره برداری دارد.

حاتمی با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه برای سرمایه گذاری تاکید نمود: در زمینه های دامداری، شیلات، صنعت و کشاورزی پروژه های خوب دیگری داریم که سرمایه گذاری در آنها هم به نفع بنیاد خواهد بود و هم می تواند نقش موثری در برطرف معضل بیکاری استان داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگ طرح گرمسیری در استان گفت: با یاری این طرح سال جاری 30 هزار هکتاری اراضی پایین دست سدهای استان از دیم به آبی تبدیل می گردد که نقش موثری در افزایش فراوری محصولات کشاورزی استان خواهد داشت.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از چنین طرح ها و فرصت هایی می تواند به توسعه استان و برطرف مسائل آن یاری کند، گفت: با استفاده از همین فرصت ها در 2 سال گذشته توانستیم در هر سال سه درصد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و سال جاری هم کاهش دوباره سه درصدی نرخ بیکاری استان را هدفگذاری نموده ایم، هرچند با وجود کرونا کار سختی در پیش خواهیم داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1202

به "خبرنگاران 117 پروژه اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه طراحی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 117 پروژه اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه طراحی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید