خبرنگاران 3 متهم مرتبط با حادثه تیراندازی در مهاباد دستگیر شدند

به گزارش مجله پیامک مسعود، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس، سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه تیراندازی در این شهرستان را که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد، شناسایی و دستگیر کردند.

خبرنگاران 3 متهم مرتبط با حادثه تیراندازی در مهاباد دستگیر شدند

سرهنگ محمد توحیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هفته گذشته واحد گشت کلانتری مهاباد حین گشت زنی، به یک دستگاه خودرو پارک شده به عنوان خودرو سرقتی مظنون و در حین آنالیز آن، مهاجم به صورت مسلح اقدام به خروج از ساختمان و تیراندازی به سمت ماموران و مردم نموده بود.

وی اضافه کرد: در اثر این تیراندازی 2 نفر از ماموران و یک نفر از شهروندان حاضر در محل زخمی شده و یک شهروند دیگر نیز بر اثر برخورد گلوله فوت نموده بود.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: انتها دزد مسلح با یک خودرو که به صورت روشن در خیابان پارک شده بود، از محل متواری و سپس آن را در یک راستا رها نموده بود که بلافاصله طرح مهار و دستگیری دزد مسلح در سطح منطقه به اجرا درآمد.

سرهنگ توحیدی ادامه داد: پس از گذشت هفت روز دزد مسلح در مخفیگاهش شناسایی شد اما هیچ گونه اقدامی برای دستگیری در آن مکان به جهت رعایت حال ساکنان محل با توجه به مسلح بودن وی صورت نگرفت.

وی بیان نمود: متهم شبانه بعد از خروج از مخفیگاهش و هنگام عزیمت به یکی از شهرستان های مرزی دستگیر و در بازپرسی ها و تحقیقات انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد.

وی گفت: اعضای این شبکه سه نفر بودند که همگی دستگیر و به چند فقره سرقت مسلحانه در راستا مهاباد - بوکان اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1260

به "خبرنگاران 3 متهم مرتبط با حادثه تیراندازی در مهاباد دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 متهم مرتبط با حادثه تیراندازی در مهاباد دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید