خشم طرفداران و مدیران بارسلونا از عکس جنجالی فرانس فوتبال؛ لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن!

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرگزاری خبرنگاران- نشریه فرانس فوتبال به احتمال انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن پرداخته است.

خشم طرفداران و مدیران بارسلونا از عکس جنجالی فرانس فوتبال؛ لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن!

به گزارش خبرنگاران، مدت هاست شایعاتی در خصوص جدایی لیونل مسی از بارسلونا به مقصد پاری سن ژرمن به گوش می رسد و حتی اعضای باشگاه پاریسی هم در این خصوص صحبت نموده اند که مسلما این صحبت ها به مذاق طرفداران و مدیران بارسلونا خوش نمی آید. با این حال نشریه فرانس فوتبال، پا را فراتر گذاشت و در مجله روز گذشته خود، لیونل مسی را با پیراهن پاری سن ژرمن روی جلد برد.

این مسئله علاوه بر ناراحتی طرفداران بارسلونا، خشم دو نشریه کاتالانِ موندو دپورتیوو و اسپورت را در پی داشته است. اسپورت در جلد امروز خود به این مسئله اشاره نمود که فرانسوی ها عامدانه به دنبال ایجاد تنش و درگیری هستند چرا که لیونل مسی هنوز بازیکن بارسلونا است و به تصویر کشیدن او با پیراهن پاری سن ژرمن، بی اخلاقی است. همه این ها در حالی است که حدود یک هفته دیگر بارسلونا باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود و در کاتالونیا این عقیده وجود دارد که فرانسوی ها عامدانه جنگ روانی را شروع نموده اند.

دنیا فوتبال در ماه های آینده در انتظار یک انتقال تاریخی و عظیم خواهد بود و به نظر می رسد بعد از سالها، شایعات جدایی لیونل مسی از بارسلونا بالاخره به حقیقت منجر شده و این بازیکن بعد از دو دهه از رختکن بلوگرانا جدا خواهد شد. نشریه فرانس فوتبال امروز تصویری مونتاژ شده از لیونل مسی در لباس پاری سن ژرمن منتشر نموده و به ابعاد این انتقال احتمالی پرداخته است. تصویری که البته به مذاق طرفداران بارسلونا خوش نیامده است.

پشت پرده این انتقال لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پی اس جی قرار گرفته است و نیمار نیز چندی قبل مدعی شد علاقه دارد فصل بعد دوباره با لئو مسی همبازی گردد. همبازی سابق مسی علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال داشته و بارها به عناوین مختلف این موضوع را عنوان نموده است. همچنین آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن و هموطن مسی نیز چند شب قبل اذعان داشت احتمال زیادی وجود دارد این بازیکن فصل بعد راهی پاریس گردد که البته این مصاحبه چندان مورد رضایت کاپیتان بارسلونا قرار نگرفت. البته در هفته های اخیر فقط دی ماریا نبوده که در این رابطه صحبت نموده و نیمار، لئاندارو پارادس، لئوناردو و مائوریتسیو پوچتینو نیز در اظهارنظرهایی جداگانه علاقه خود را به این انتقال نشان داده اند.

این مصاحبه ها آنهم در فاصله یک هفته مانده به تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا موجب خشم مدیران بارسلونا شده و آنها به هر ترتیبی خواستار حفظ لیونل مسی در رختکن این باشگاه برای فصل آینده هستند. اما به هر حال تا زمان تعیین شدن نام رئیس جدید باشگاه بارسلونا، همه چیز در هاله ای از ابهام قرار خواهد داشت و لیونل مسی در خصوص آینده تصمیم نمی گیرد. رونالد کومان نیز چندی قبل رسما به این موضوع اعتراض نموده و صحبت ارکان باشگاه فرانسوی در خصوص مسی را بی احترامی به بارسلونا توصیف کرد.

کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در جنجال نشریات فرانسوی در خصوص مسی گفت: نمی دانم آن ها چرا چنین کاری می نمایند. اگر می خواهند درباره آینده لئو صحبت نمایند، بگذارید این کار را بنمایند. رودی گارسیا؟ سرمربی لیون ظاهرا دوست دارد نامش در رسانه ها باشد. برایم حرف های او مهم نیست، ما روی بازی متمرکز هستیم. بازی با پاری سن ژرمن؟ این بازی سه شنبه هفته آینده برگزار می گردد، تا آن زمان خواهیم دید چه پیش می آید.

از طرفی رانسوی ها معتقدند اخبار و شایعات انتقال لیونل مسی به پی اس جی بی احترامی به بارسلونا نیست. از قرارداد لئو مسی با بارسا کمتر از 6 ماه دیگر به جامانده و او همین حالا هم می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره گردد. مسی ماه گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که تا سرانجام فصل برای تصمیم گیری در خصوص آینده اش صبر خواهد نمود و نامزدهای ریاست بارسا خوشبین هستند که در صورت انتخاب، مسی را برای تمدید متقاعد نمایند. گفته می گردد پی اس جی مقصد بعدی مسی در صورت جدایی خواهد بود.

تیتر یک شماره روز گذشته مجله فرانس فوتبال به همین قضیه اختصاص داشت. تصویری از لیونل مسی با پیراهن پی اس جی روی جلد فرانس فوتبال نقش بسته بود که بازخوردهایی کاملا منفی در بارسلونا را به دنبال داشت. در هفته های اخیر شخصیت هایی چون خوان لاپورتا و رونالد کومان اخبار و شایعات رسانه های فرانسوی در خصوص انتقال مسی به پی اس جی را نوعی بی احترامی به بارسا تلقی نموده اند و حتی تیتر یک شماره امروز نشریه دیاریو اسپورت کاتالونیا نیز در واکنش به مطلب فرانس فوتبال است. اسپورت تیتر زده: آزار و اذیت تمام عیار.

تیتر یک اسپورت بازتاب زیادی در فرانسه داشته و تصویر جالب زیر در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد. تصویری از جلد نشریات اسپورت و موندودپورتیوو در تابستان 2019 زمانی که نیمار ساز جدایی از پی اس جی را کوک نموده بود. برای سه ماه تمام، تیتر یک این دو نشریه کاتالان به نیمار اختصاص داشت. اکنون فرانسوی ها با به رخ کشیدن این تصویر خطاب به اسپورت می گویند در مقابل این همه شانتاژ و آزار شما، یک جلد فرانس فوتبال که روی آن لیونل مسی با پیراهن پی اس جی نقش بسته، نمی تواند هیچگونه بی احترامی به بارسا تعبیر گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1413

به "خشم طرفداران و مدیران بارسلونا از عکس جنجالی فرانس فوتبال؛ لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم طرفداران و مدیران بارسلونا از عکس جنجالی فرانس فوتبال؛ لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید