خطیبی: باشگاه ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند، شرایط فولاد با نکونام تغییر کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: چندبار به باشگاه لیست دادیم اما باشگاه ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند.

خطیبی: باشگاه ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند، شرایط فولاد با نکونام تغییر کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از اهواز، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: به مجموعه فولاد بابت قهرمانی در سوپرجام تبریک می گویم. تیم فولاد در جابجایی نیم فصل بیشترین بازیکن را گرفته است. بازیکنان با کیفیتی هم جذب کرده و تغییراتی نسبت به نیم فصل اول داشته است. ما هم در خط حمله مشکل داشتیم و چندین بار هم لیست دادیم، باشگاه هم زحمت کشید ولی باشگاه هایی که بازیکنان شان مدنظر ما بودند آنها را به ما ندادند.

وی افزود: فقط یکی دو نفر را در خط حمله جذب کردیم، چون فقط در این پست نیاز به بازیکن داشتیم. این بازیکنان هم تازه به جمع ما اضافه شده اند و زود است در مورد شرایط بدنی و فنی آنها حرف بزنیم. امیدوارم آنها در طول فصل به ما کمک کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک شرح داد: بازی با فولاد بازی اول نیم فصل دوم است و دوست داریم مانند نیم فصل اول شروع خوبی داشته باشیم. در نیم فصل دوم به مراتب بازی ها سخت تر است. ان شاءالله فردا یک بازی خوب از همراه با برد و امتیاز خوب به نمایش بگذاریم. سعی کردیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم. نقاط قوت فولاد را هم بررسی کردیم. از زمانی که نکونام آمده شرایط این تیم تغییر کرده و امیدوارم دست پر از اهواز خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1879

به "خطیبی: باشگاه ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند، شرایط فولاد با نکونام تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: باشگاه ها به بازیکنان مدنظر ما اجازه جدایی ندادند، شرایط فولاد با نکونام تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید