دختر ترامپ درباره یک پرونده فساد اقتصادی فراخوانده شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اِسکای نیوز، ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور کنونی آمریکا در هفته جاری برای ارائه توضیحاتی درباره یک پرونده فساد اقتصادی فراخوانده شد.

دختر ترامپ درباره یک پرونده فساد اقتصادی فراخوانده شد

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، دفتر کارل رِیسین (Karl Racine) دادستان کل ناحیه کلمبیا در این باره اظهار داشت که دختر رئیس جمهور آمریکا و مشاور وی سه شنبه هفته جاری مورد سئوال قرار گرفته است.

آنطور که این رسانه گزارش داده است، محور سئوالات مطرح از ایوانکا ترامپ به استفاده از وجوه دریافتی از صندوق های غیرانتفاعی برای مصارف شخصی ترامپ مربوط بود.

دادستان کل ناحیه کلمبیا معتقد است که کمیته تحلیف ترامپ در هفته اول شروع به کار وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا در ابتدای سال 2017، بیش از یک میلیون دلار از یاری های اقتصادی جمع آوری شده را به هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن، منتقل نموده است.

گزارش ها دراین باره حاکیست، علاوه بر ایوانکا، ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا هم احضاریه ای دریافت نموده و توماس باراک جونیور ( Thomas Barrack Jr) رئیس کمیته تحلیف نیز ماه گذشته برای ارائه توضیحاتی احضار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1224

به "دختر ترامپ درباره یک پرونده فساد اقتصادی فراخوانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر ترامپ درباره یک پرونده فساد اقتصادی فراخوانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید