ملاقات فرمانده تروریست های آمریکایی سنتکام با وزیر دفاع عمان

به گزارش مجله پیامک مسعود، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) که ایران آن را تروریستی می داند و به عمان سفر نموده است با وزیر دفاع این کشور ملاقات کرد.

ملاقات فرمانده تروریست های آمریکایی سنتکام با وزیر دفاع عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژنرال کنت مکنزی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) که ایران آن را تروریستی می داند، امروز دوشنبه با بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی وزیر دفاع عمان ملاقات کرد.

مکنزی در ابتدا درگذشت سلطان قابوس بن سعید را به وزیر دفاع عمان تسلیت گفت و برای هیثم بن طارق سلطان جدید عمان آرزوی موفقیت کرد.

به نوشته روزنامه عمان، در این ملاقات همکاری های نظامی بین عمان و آمریکا، راه چاره های تقویت این همکاری و مسائل مشترک دو کشور آنالیز شد.

مکنزی پس از این ملاقات از ایفای نقش مهم عمان در مسائل مختلف منطقه قدردانی کرد و کوشش های این کشور در راستای ایجاد پل دوستی و همکاری با کشور های دنیا و نیز همکاری نظامی بین آمریکا و عمان را ستود و بر تمایل کشورش برای استمرار این همکاری ها تأکید کرد.

فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا سِنتکام اجرای تعداد زیادی از عملیات های نظامی در کشور های منطقه از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان را بر عهده دارد. پس از آنکه آمریکا در 19 فروردین، سپاه را در لیست تروریستی خود قرار داد، متقابلا ایران نیز نیرو های آمریکا در منطقه (سنتکام) را تروریستی بیان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 629

به "ملاقات فرمانده تروریست های آمریکایی سنتکام با وزیر دفاع عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات فرمانده تروریست های آمریکایی سنتکام با وزیر دفاع عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید