تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل از تماشای مسابقه فوتبال منع شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس جمهور برزیل یکشنبه گفته است که به خاطر اینکه واکسن کرونا نزده است، از حضور در استادیوم برای تماشای یک مسابقه فوتبال منع شده است.

تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل از تماشای مسابقه فوتبال منع شد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل یکشنبه در اظهاراتی گفت: از حضور در یک ورزشگاه برای تماشای مسابقه فوتبال بین تیم های سانتوس و گرمیو منع شده است زیرا باشگاه میزبان به هواداران این تیم که واکسن کرونا نزده اند، اجازه حضور در ورزشگاه را نداده است.

بر اساس این گزارش، این نخستین مسابقه فوتبال تیم سانتوس با حضور تماشاگران از زمان شروع بحران شیوع ویروس کرونا بوده است ولی باشگاه سانتوس اصرار داشته است که تنها افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند یا نتیجه تست کرونای آنها منفی باشد، اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

رئیس جمهور برزیل در این باره گفت: قصد تماشای مسابقه فوتبال تیم سانتوس را داشتم ولی آنها به من گفتند که باید واکسینه بشوی.

بولسونارو تا به امروز حاضر به تزریق واکسن کرونا نشده و از دیگران هم خواسته است از او تبعیت نمایند. وی مدعی شده است که به خاطر اینکه قبلاً به ویروس کرونا مبتلا شده است، در بدنش آنتی بادی دارد.

تا به امروز بیش از 600 هزار نفر در برزیل جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. عملکرد دولت برزیل در مقابله با این بحران با نقدها گسترده داخلی روبه رو شده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1691

به "تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل از تماشای مسابقه فوتبال منع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل از تماشای مسابقه فوتبال منع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید