سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز شهادت امام رضا(ع)

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ساعت سرویس دهی قطارشهری در ایام شهادت امام رضا(ع) به مدت دو ساعت افزایش می یابد و در روز شهادت امام رضا(ع) نیز سرویس دهی رایگان انجام خواهد گرفت.

سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز شهادت امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر نیشابوری در نشست خبری اعلام برنامه های دهه انتهای ماه صفر شهرداری مشهد، اظهار کرد: فردا 29 مهرماه انتها ماموریت سرویس دهی اتوبوس های مشخص شده برای خدمت به زائران اربعین است و این اتوبوس ها به سمت مشهد راهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه هر ساله در سه روز انتهای ماه صفر شاهد انباشت ترافیکی هستیم، اضافه کرد: برنامه ریزی هایی اجرا شده تا به ویژه در زمان خروج زائران، هیأت ها و دسته جات بعد از اتمام مراسم، گره های ترافیکی نداشته باشیم. برای این منظور 100 نفر در شرکت ترافیک هوشمند الیت و پارک بان ها به عنوان همیار پلیس برای طرح انضباط ترافیکی همکاری می نمایند. به علاوه که ساعت سرویس دهی قطارشهری به مدت دو ساعت افزایش می یابد و در روز شهادت امام رضا(ع) نیز سرویس دهی رایگان انجام می گردد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، اعلام کرد: در سازمان انتهاه مسافربری، وظیفه جابه جایی مسافر در خارج از محدوه شهر به عهده راهداری است که سال جاری بنا شد شهرداری به یاری بیاید و در دهه انتهای صفر، 100 دستگاه اتوبوس شرکت های حمل ونقل درون شهری و اتوبوس هایی که مالکیت آن ها با افراد حقیقی است، برای جابه جایی زائران به شهرهای داخل استان سرویس دهی می نمایند.

نیشابوری ادامه داد: روزانه 140 هزار لیتر نفت گاز برای سوخت انتهاه ها توزیع می گردد. هماهنگی با بانک هایی که دستگاه آن ها در انتهاه قرار گرفته است، اجرا شده تا دچار کمبود نشویم. اقدامات تاکسیرانی برای نظارت بیشتر بر عملکرد رانندگان، لغو مرخصی ها و استقرار ایستگاه ها در انتهاه و اطراف حرم نیز انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 410

به "سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز شهادت امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز شهادت امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید