سهمیه ای برای واکسیناسیون دانشجویان شریف اختصاص نیافته است

به گزارش مجله پیامک مسعود، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: متاسفانه تا به امروز سهمیه ای برای واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه درنظر گرفته نشده است.

سهمیه ای برای واکسیناسیون دانشجویان شریف اختصاص نیافته است

دکتر عمادالدین فاطمی زاده در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ما به جِد و مصرانه خواستار تسریع واکسیناسیون دانشجویان به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ساکنین خوابگاه ها هستیم، گفت: متاسفانه تا به امروز از سوی وزارت بهداشت مجوز واکسیناسیون دانشجویان در هیچ کدام از مقاطع تحصیلی صادر نشده و سهمیه ای هم برای واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف اختصاص داده نشده است.

وی در رابطه با واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شریف اظهار کرد: اساتید و کارکنان دانشگاه شریف نوبت اول واکسن خود را دریافت نموده اند و واکسیناسیون نوبت دوم بخشی از این افراد هم صورت گرفته است. باقی اعضای هیات علمی و کارکنان هم طبق برنامه زمانی(فاصله مجاز بین دو نوبت) واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در رابطه با زمان و نوع واکسن تزریق شده در این دانشگاه اعلام نمود: نوبت اول واکسیناسیون طی روزهای 5 ،16، 17، 19، 20 و 23 مرداد انجام شد و واکسن های سینوفارم، برکت و آسترازنکا بنا به انتخاب افراد، تزریق شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1652

به "سهمیه ای برای واکسیناسیون دانشجویان شریف اختصاص نیافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه ای برای واکسیناسیون دانشجویان شریف اختصاص نیافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید