شگفتی تیم ملی یک استقلالی است؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران مهیا می گردد تا ششمین بازی اش در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی را برگزار کند. این تیم از 5 بازی قبلی با کسب 9 امتیاز در رده سوم گروه ایستاده و احتیاج مبرم به سه امتیاز ملاقات حساس امشب برابر بحرین دارد.

شگفتی تیم ملی یک استقلالی است؟

پیش از آغاز این بازی، بسیاری منتظر هستند تا دراگان اسکوچیچ ترکیب اصلی تیم ملی را معرفی کند تا معین گردد آیا این سرمربی کروات برای بازی با بحرین سورپرایزی دارد یا خیر. اگرچه در این مورد نمی گردد نظر قطعی داد، ولی به نظر می رسد اگر اسکوچیچ غافلگیری ای برای بحرینی ها داشته باشد آن بازیکن مهدی قایدی، ستاره تیم استقلال است.

به گزارش خبرنگاران، مهدی قایدی تنها بازیکن استقلال که به تیم ملی دعوت شده و حالا بسیاری منتظر هستند تا او در ملاقات برابر بحرین موازنه را به هم بزند. در واقع قایدی تنها مهاجم تیم ملی است که در ملاقات قبلی برابر هنگ کنگ بازی نکرده است؛ او برخلاف کاوه رضایی و کریم انصاری فرد که به عنوان بازیکن ذخیره واره زمین شدند، در طول 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

همین مورد باعث شده تا این شایعه به راه بیفتد که قایدی مهره پنهان دراگان اسکوچیچ برای بازی با بحرین است؛ اینکه او از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد یا در ادامه به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان گردد معین نیست، ولی استفاده از او یکی از حربه های احتمالی دراگان اسکوچیچ در بازی امشب برابر بحرین محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1548

به "شگفتی تیم ملی یک استقلالی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی تیم ملی یک استقلالی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید