عقب نشینی صالح از مصاف با واگذاری های مسئله دار ، متن استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی در نامه استعفای خود به وزیر اقتصاد اعلام نمود: جلوگیری از واگذاری های مسئله دار در دستور کار اینجانب قرار داشت، در شرایط فعلی امکان ایفای وظایف قانونی و ادامه حرکت در جهت تحقق چشم انداز ها وجود ندارد.

عقب نشینی صالح از مصاف با واگذاری های مسئله دار ، متن استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، روز گذشته در حالی پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور مالی و دارایی به طور رسمی خبر از استعفای علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی و پذیرش این استعفا از سوی وزیر اقتصاد را منتشر کرد، که برآورد ها از عزل وی حکایت دارد.

آن طور که رسانه ها منتشر نموده اند، در متن استعفای علیرضا صالح رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی خطاب به فرهاد دژپسند وزیر امور مالی و دارایی آمده است: احتراماً همان طور که می دانید از ابتدای قبول مسئولیت به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی شفافیت در فرآیند های سازمان و جلوگیری از واگذاری های مسئله دار را در دستور کار قرار دادم و به ویژه در جهت احقاق حقوق مردم، بعضی واگذاری های مسئله دار گذشته را به هیئت داوری ارجاع دادم.

در شرایط فعلی به نظر می رسد امکان ایفای وظایف قانونی و ادامه حرکت سازمان در جهت تحقق چشم انداز هایی که در روز پذیرش مسئولیت مورد تأیید و تأکید حضرت عالی بود وجود ندارد.

لذا ادامه انجام وظایف قانونی به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی سازی در شرایط فعلی وجود نداشته و ادامه فعالیت بنده نیازمند شرایطی است که در حال حاضر مهیا نیست، لذا خواهشمندم در این خصوص تصمیم گیری فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1186

به "عقب نشینی صالح از مصاف با واگذاری های مسئله دار ، متن استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی صالح از مصاف با واگذاری های مسئله دار ، متن استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید