(عکس) آمبولانس هوایی که رونالدو را به ایتالیا منتقل کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال متوجه شد که به کرونا مبتلا شده است و مجبور شد که قرنطینه را در هتل محل اقامتش در پرتغال شروع کند، اما بعد از آن برای این که هر چه زودتر بتواند به اردوی یوونتوس ملحق گردد، به تورین سفر کرد تا دوران قرنطینه خود را در ایتالیا سپری کند.

(عکس) آمبولانس هوایی که رونالدو را به ایتالیا منتقل کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مهاجم یوونتوس روز بعد از ابتلای خود به کرونا از تراس هتل برای هوادارانش دست تکان داد و بعد از آن با جت اختصاصی به تورین برگشت. در فرودگاه، یک جت اختصاصی منتظرش بود. این هواپیما - آمبولانس از پایتخت پرتغال به تورین سفر کرد. با وجود آن که رونالدو علائم نداشت، اما یک تخت بیمارستانی در هواپیما برایش مهیا شده بود تا در صورتی که حالش بد گردد مورد مراقبت قرار بگیرد.

ستاره یوونتوس برای سفر خود از شرکت هواپیمایی نجات لوکزامبورگ استفاده کرد که البته بعضی از رونالدو انتقاد کردند که چرا به جای پرتغال، ادامه قرنطینه خود را در ایتالیا سپری نموده است. بازیکن پرتغالی امیدوار است که هر طور که شده خودش را به بازی مقابل بارسلونا و مسی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. او باید منتظر منفی شدن نتیجه تست کرونایش بماند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1087

به "(عکس) آمبولانس هوایی که رونالدو را به ایتالیا منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) آمبولانس هوایی که رونالدو را به ایتالیا منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید