فارس من، الزامات تقاضا محور شدن رساله های تحصیلات تکمیلی ابلاغ می گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، معاون وزیر علوم گفت: برای سوق دادن پژوهش های تحصیلات تکمیلی به سمت حل نیازهای جامعه، طرحی با عنوان الزامات تقاضا محور شدن رساله های تحصیلات تکمیلی آماده شده که پس از آماده شدن الزامات اجرایی ابلاغ می گردد.

فارس من، الزامات تقاضا محور شدن رساله های تحصیلات تکمیلی ابلاغ می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من با عنوان اعتراض به کاهش نقش مقاله دادن اساتید دانشگاه در افزایش مرتبه آنها خواهان پیگیری این موضوع شده اند.

برنامه عملی وزارت علوم برای سوق دادن پژوهش های تحصیلات تکمیلی به سمت حل احتیاجهای جامعه

مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در پیگیری از برنامه عملی وزارت علوم برای سوق دادن خاتمه نامه ها و مقالات تحصیلات تکمیلی به سمت کاربردی شدن و حل احتیاجهای جامعه، اظهارداشت: برای ایجاد انگیزه در دانشجویان و اساتید برای سوق دادن خاتمه نامه ها و مقالات تحصیلات تکمیلی به سمت کاربردی شدن و حل احتیاجهای جامعه طرح های آماده شده است که تحت عنوان الزامات تقاضا محور شدن رساله های تحصیلات تکمیلی است.

وی ادامه داد: این طرح هنوز ابلاغ نشده است، زیرا احتیاج به یک سری الزامات اجرایی دارد که حتما باید دیده گردد و الا فقط آیین نامه ابلاغ کردن کاری را حل نمی کند.

به گفته وی، در مجموع، فضایی که در حال حاضر در دانشگاه ها ایجاد شده است این است که بخشی از رساله ها باید به سمت برطرف احتیاجها حرکت کند و بخشی از رساله ها هم باید در جهت توسعه علمی کشور باقی بماند و این موضوع یک امر بدیهی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 656

به "فارس من، الزامات تقاضا محور شدن رساله های تحصیلات تکمیلی ابلاغ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، الزامات تقاضا محور شدن رساله های تحصیلات تکمیلی ابلاغ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید