فارس من، مجلس برای رفع تبعیض علیه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد دستور داد

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای تعیین تکلیف قوانین حاکم بر استخدام در دانشگاه دانشگاه آزاد، نامه ای به آقای ولایتی و آقای طهرانچی ارسال کرده ایم و متذکر شدیم که حتما تبعیض موجود برطرف شود.

فارس من، مجلس برای رفع تبعیض علیه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد دستور داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، برخی کاربران با ثبت سوژه ای با عنوان درخواست اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از رئیس کمیسیون آموزش مجلس در سامانه فارس درخواست کرده اند که طرح تعیین تکلیف قوانین حاکم بر استخدام در دانشگاه های غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی که بیش از یک سال است به کمیسیون آموزش مجلس ارجاع شده اما مسکوت مانده است، پیگیری شود.

خبرنگار این مطالبه را از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

نامه مکتوب مجلس به دانشگاه آزاد

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در این باره، گفت: نامه ای درباره این خواسته به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع و بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس وظیفه دارم و هم رئیس مجمع صنفی اساتید کشور هستم، در نتیجه از طرف مجمع صنفی اساتید کشور و از طرف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نامه ای در این باره تنظیم کردیم.

زاهدی گفت: این نامه را به آقای ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نوشتیم و مشکل را انعکاس دادیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه نمود: در این مکاتبات از مسئولان دانشگاه آزاد درخواست کردیم که حتماً عدالت محوری را در دستور کار قرار دهند تا تبعیض موجود باید به نحو شایسته ای برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 595

به "فارس من، مجلس برای رفع تبعیض علیه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد دستور داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، مجلس برای رفع تبعیض علیه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد دستور داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید