فعالیت کارکنان هما با وجود شیوع ویروس کرونا

به گزارش مجله پیامک مسعود، خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات و خدمات فرودگاهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر کارکنان هما، با وجود شیوع ویروس کرونا، همچنان در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

فعالیت کارکنان هما با وجود شیوع ویروس کرونا

به گزارش اداره کل روابط عمومیهما، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی کارکنان عملیاتی هما اعم از خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، کیترینگ و حراست در تمامی ایستگاه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همانند سربازان سلامتی در بخش مسافرت هوایی، فعال می باشند که این نشان دهنده عزم کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات در این شرایط و تامین پروازهای پاک و ایمن برای هموطنان است.

با توجه به تقاضای مسافرت هوایی در این ایام، تمامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ویژه مسافرت هوایی انجام می شود و تمامی کارکنان عملیاتی هما تلاش دارند در شرایط حاضر، پروازهای هما با رعایت موازین و نکات بهداشتی انجام شود، به طوری که تا به امروز هیچ پروازی به دلیل مسائل بهداشتی از طرف هما لغو نشده است.

همچنین مرکز پزشکی هوایی هما برای تمام خلبانان و مهمانداران این شرکت، دستورالعمل های لازم را در زمان روبرو با مسافر و رعایت حفاظت فردی ارائه نموده است.

در بخش خدمات فرودگاهی نیز به کارکنان هما در تمام ایستگاه های پروازی این شرکت اعم از پذیرش مسافر و کارکنان حاضر در رمپ، به ویژه در استان های پر خطر، تاکید شده است در تمامی مراحل پرواز، دستورالعمل های ابلاغی در راستای پیشگیری و ایمن سازی پروازها را اجرا نمایند.

گفتنی است در شرایط شیوع کرونا در کشور، کارکنان هما سعی دارند با تلاش شبانه روزی، اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت دستورات بهداشتی، پروازهایی پاک و ایمن برای مسافران هما فراهم نمایند و از این رو همانند سربازان سلامتی در خط مقدم مبارزه با گسترش ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

گفتنی است ناوگان فعال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما روزانه قبل و بعد از هر پرواز در تمامی ایستگاه های پروازی ضدعفونی می شوند.

منبع: چمدان
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 755

به "فعالیت کارکنان هما با وجود شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کارکنان هما با وجود شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید