قرض 28 میلیاردی پرسپولیس، امید سرخ ها به پاداش آسیایی

به گزارش مجله پیامک مسعود، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود و همینطور آپشن های قرارداد بازیکنان در فصل قبل، حدود 28 میلیارد تومان مقروض شده است.

قرض 28 میلیاردی پرسپولیس، امید سرخ ها به پاداش آسیایی

به گزارش خبرنگاران، با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس با یک شرکت به عنوان کارگزار قرارداد همکاری دارد، اما مسائل اقتصادی فراوان باعث شده این باشگاه برای پرداخت بعضی مطالبات خود، به قرض کردن پول روی بیاورد.

در دوره مدیریت مهدی رسول پناه، 13 میلیارد تومان از شرکتی قرض گرفته شد تا با درآمدی که باشگاه به وسیله کارگزار داشت، تمام مطالبات 800هزار یورویی برانکو پرداخت گردد. حالا با حضور جعفر سمیعی هم همین رویه ادامه پیدا نموده است. از قرار معلوم کارگزار اعلام نموده به تعهدات خود عمل نموده و فعلا از پرداخت پول خبری نیست و به همین خاطر مدیرعامل باشگاه برای پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان، 15 میلیارد تومان از شرکتی به عنوان قرض تامین می نماید تا پس از دریافت جایزه لیگ قهرمانان آسیا، بدهی های باشگاه را پرداخت کند.

البته این فقط بخش کوچکی از بدهی های باشگاه پرسپولیس است چرا که آن ها به زودی باید خود را برای پرداخت 780هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش و همینطور 500 هزار یورو به ماریو بودیمیر آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1223

به "قرض 28 میلیاردی پرسپولیس، امید سرخ ها به پاداش آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرض 28 میلیاردی پرسپولیس، امید سرخ ها به پاداش آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید