نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا تبرئه ترامپ توسط سنا را محکوم کردند

به گزارش مجله پیامک مسعود، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به شدت اقدام مجلس سنا در تبرئه دونالد ترامپ از اتهامات مطرح شده در پرونده استیضاح را محکوم کردند.

نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا تبرئه ترامپ توسط سنا را محکوم کردند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از آن از دو اتهام اصلی مطرح شده در استیضاح تبرئه شد که دموکرات های سنا نتوانستند آرا کافی برای محاکمه ترامپ را کسب نمایند.

بر اساس این گزارش، بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با انتشار پیغام هایی در توئیتر به شدت نارضایتی خود را از این تصمیم سنا اعلام کردند.

کلوباچر سناتور دموکرات در این باره نوشت: این یک روز هولناک برای کشور ما بود. تاریخ به یاد خواهد آورد که اکثریت اعضای این نهاد به دنبال شواهد و اسناد نبودند و به جای آن تصمیم گرفتند اقدامات رئیس جمهور حتی احتیاج به بازنگری مجدد ندارد. ما به عنوان نمایندگان مردم آمریکا وظیفه حمایت و محافظت از قانون اساسی را داریم. رئیس جمهور از قدرت خود برای به دست آوردن منافع شخصی استفاده نموده است. هیچ کسی فراتر از قانون نیست.

الیزابت وارن سناتور دموکرات ماساچوست نیز نوشت: جمهوریخواهان به حفاظت و دفاع از رئیس جمهور رای دادند، آن هم در شرایطی که او از دولت ما برای منافع شخصی اش سوء استفاده نموده است. دونالد ترامپ به یک دولت خارجی فشار آورده است تا در انتخابات ما دخالت کند. او به روابط دیپلماتیک ما آسیب رسانده و امنیت ملی ما را در معرض خطر قرار داده است.

مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک نیز نوشت: فرایند برگزاری محاکمه ترامپ در سنا یک بازی و معما بود و این رای سنا مایه ننگ آمریکا خواهد بود. ما باید در انتخابات 2020 کاری را انجام دهیم که جمهوریخواهان مجلس سنا حاضر به انجام آن نشدند و شجاعت انجامش را نداشتند: رای دادن برای برکناری یک رئیس جمهور قانون گریز و بی پروا و تغییر این فصل سیاه و تاریک در زندگی کشورمان.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 690

به "نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا تبرئه ترامپ توسط سنا را محکوم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا تبرئه ترامپ توسط سنا را محکوم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید