نگرانی سرمربی تیم ملی ریکرو ازشرایط کمانداران، آنها افسرده شده اند

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگار مهر، بنا به برنامه پیشنهادی از سوی اعضای کادر فنی تیم ملی تیروکمان، قرار بر این بود تمرینات اعضای این تیم از تیرماه در یکی از شهرهای سفید شروع گردد اما تا به امروز هیچ شهری برای میزبانی از کمانداران نهایی نشده و بر همین اساس معین نیست آنها چه زمان می توانند وارد اردو شوند.

نگرانی سرمربی تیم ملی ریکرو ازشرایط کمانداران، آنها افسرده شده اند

مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو در تبادل نظر با خبرنگار مهر در این مورد گفت: برای شروع تمرینات شرایط و امکاناتی احتیاج است که باید مهیا گردد در غیر این صورت ورود به اردو با ابهام و تردید همراه خواهد بود که این خوب نیست. درخواست خود را در این زمینه اعلام نموده ایم، فدراسیون هم تاکید دارد که پیگیر مهیا کردن آنهاست تا بتوانیم طبق روال گذشته تمرینات را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کمانداران ملی پوش کماکان به صورت انفرادی و در محل های شخصی پیگیر تمرینات شان هستند و کادر فنی هم نظارت مجازی بر برنامه تمرینی آنها دارد، اظهار داشت: البته می توان رکود و خستگی روحی را در تک تک ورزشکاران مان حس کنیم. اینکه بدون در پیش بودن هیچ رقابت و میدانی، فقط تمرین داشت، خسته نماینده است و باعث کم شدن انگیزه ها می گردد. همین مسئله تاثیر منفی خود را روی کمانداران گذاشته است، به عنوان سرمربی وقتی تمرینات آنها را به صورت مجازی می بینم، دقیقاً حس می کنم که فرسوده شده اند.

سرمربی تیم ملی ریکرو ادامه داد: پیگیری اینگونه تمرینات برای اعضای تیم ملی تیروکمان خسته نماینده شده است. امیدواریم هرچه زودتر معجزه ای رخ دهد تا بتوانیم با همان شدت و فشردگی قبل، ورزشکاران مان را در اردو داشته باشیم.

وی اشاره ای به شرایط تمرینی ورزشکاران تیروکمان در دیگر کشورها داشت و گفت: با بعضی از آنها در ارتباط هستم. آنها به تمرین در شرایط عادی بازگشته اند البته با رعایت یکسری اصول؛ باشگاه های محل تمرین این ورزشکاران به طور کامل ایزوله شده یا اینکه امکانات چنان مهیا شده که بتوانند به صورت شخصی تمرینات کاملی داشته باشند. این ورزشکاران با این شرایط تمرینی به مرحله ای رسیده اند که در مسابقات مجازی هم شرکت می نمایند.

سرمربی تیم ملی ریکرو همچنین در خصوص زهرا نعمتی و برنامه تمرینی این کماندار که همزمان برای دو بخش المپیک و پارالمپیک فرایند آماده سازی خود را دنبال می نماید، گفت: طبق آخرین هماهنگی هایی که در خصوص زهرا نعمتی و میان فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، قرار بر این شد تا فعلاً وی زیر نظر کمیته و طبق برنامه های مسئولانش تمرینات خود را دنبال کند. بنابراین فعلاً برای او برنامه ای نداده ایم. هر زمان قرار شد زهرا نعمتی زیر نظر فدراسیون تمرین داشته باشد، برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 942

به "نگرانی سرمربی تیم ملی ریکرو ازشرایط کمانداران، آنها افسرده شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی سرمربی تیم ملی ریکرو ازشرایط کمانداران، آنها افسرده شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید