هیچ موسسه ایی نماینده دانشگاه پیغام نور برای جذب دانشجو نیست

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیغام نور گفت: جذب دانشجوی دانشگاه پیغام نور به وسیله خود دانشگاه انجام می گردد و هیچ موسسه ایی نماینده دانشگاه پیغام نور برای جذب دانشجو نیست.

هیچ موسسه ایی نماینده دانشگاه پیغام نور برای جذب دانشجو نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد علی ابراهیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیغام نور گفت: این دانشگاه به عنوان هاب بین الملل کشور در بیش از 40 مرکز و نمایندگی مستقر در دیگر کشور ها به ایرانیان و غیر ایرانیان مشغول ارائه خدمات آموزشی به بیش از 3 هزار دانشجوی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی درباره گسترش مراکز و واحد های بین المللی دانشگاه اظهارکرد: دانشگاه پیغام نور بر اساس رسالت خود از مرز های داخلی فراتر رفته و حدود 15 سال است که در حوزه برون مرزی بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم اقدام به جذب دانشجویان خارجی نموده و شرایط تحصیل را برای همگان فراهم نموده است.

ابراهیمی از موافقت وزارت علوم، برای صدور مجوز پذیرش دانشجوی بین الملل (غیرایرانی) در بعضی مراکز دانشگاه در داخل کشور اطلاع داد و توضیح داد: این مجوز در حال حاضر برای پنج دانشگاه پیغام نور تهران (تهران غرب، شرق، جنوب، شمال و شهرری) صادر شده و این مراکز می توانند دانشجوی غیر ایرانی در داخل را جذب نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیغام نور تاکید نمود: با هماهنگی های اجرا شده و ایجاد بستر های مناسب الکترونیکی در 11 نقطه جدید جهان دانشگاه پیغام نور فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد که درصدد هستیم با توجه به پتانسیل های الکترونیکی دانشگاه این ظرفیت را افزایش دهیم.

وی درباره شرایط پذیرش در واحد های بین الملل دانشگاه توضیح داد: این دانشگاه بر اساس شرط معدل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس دانشجو می پذیرد که برای ارائه مدرک نیز یک آزمون جامع توسط مجریان آموزش حوزه بین الملل برگزار می گردد و قبول شدگان در آزمون، مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه را کسب خواهند کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیغام نور توضیح داد: ایرانیان مقیم کشور های خارجی و همچنین غیر ایرانیان ساکن خارج از کشور می توانند به دفتر نمایندگانی های دانشگاه پیغام نور مستقر در کشور مقیم مراجعه نموده و به عنوان دانشجوی دانشگاه پیغام نور پذیرفته شوند.

ابراهیمی همچنین به کلاهبرداری بعضی سایت ها و موسسات در فضای مجازی برای جذب دانشجوی بین المللی دانشگاه پیغام نور پرداخت و گفت: جذب دانشجوی دانشگاه پیغام نور صرفاً به وسیله خود دانشگاه انجام می گردد و هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیغام نور برای جذب دانشجو نیست.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام، شهریه و مجریان در سایت مرکز بین الملل به آدرس isc.pnu.ac.ir نیز موجود است و موسسات و دفاتر تبلیغاتی که خود را نماینده دانشگاه پیغام نور معرفی می نمایند هیچ گونه مجوزی ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 986

به "هیچ موسسه ایی نماینده دانشگاه پیغام نور برای جذب دانشجو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ موسسه ایی نماینده دانشگاه پیغام نور برای جذب دانشجو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید