واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها

به گزارش مجله پیامک مسعود، مهدی جمالی نژاد از واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها اطلاع داد.

واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها اطلاع داد و اضافه کرد: تا سرانجام فروردین ماه 99 اعتبار مربوط به سهمیه سوخت 291 هزار خودرو تاکسی اینترنتی و فعال در آژانس ها محاسبه و به حساب رانندگان واریز شده است. سهمیه سوخت اردیبهشت ماه ناوگان عمومی نیز حداکثر تا 5 اردیبهشت محاسبه و پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان شهرداری و دهیاری های کشور تاکید نمود: بعضی از هموطنانی که در این بخش فعال هستند به دلایلی از جمله ایراد در اطلاعات هویتی راننده یا شناسایی خودرو، عدم تطبیق حساب بانکی اعلام شده با راننده، ناقص بودن اطلاعات، عدم پیمایش کافی مطابق دستورالعمل، عدم ارسال لیست توسط شرکتهای عامل و... مشمول محاسبه نشده اند که باید سریعا به وسیله شرکت های خود نسبت به برطرف ایراد اقدام کنند تا امکان پرداخت سهمیه برای آنها فراهم گردد.

جمالی نژاد به منظور تسریع در پرداخت سهمیه سوخت ناوگان فعال در آینده از شرکت های فعال در این حوزه خواست در ثبت اطلاعات رانندگان و مطابقت این اطلاعات در بخش های مختلف دقت کافی را داشته باشند تا در واریزها تاخیر ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 903

به "واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی و آژانس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید