واکنش ترودو به ممنوعیت صادراتی آمریکا علیه کانادا

به گزارش مجله پیامک مسعود، ایسنا نوشت: نخست وزیر کانادا اظهار کرد، به رغم آن که دولت ترامپ اعلام نموده از صادرات ماسک های ان95 (N95) به کانادا جلوگیری می نماید، این اقدام را تلافی نخواهد کرد و در روزهای آینده با ترامپ درباره صادرات ماسک گفت وگو می نماید.

واکنش ترودو به ممنوعیت صادراتی آمریکا علیه کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اظهار نموده که برای مطمئن شدن از در دسترس بودن این نوع ماسک در آمریکا در دوران شیوع کرونا جلوی صادرات آن را می گیرد.

به گزارش خبرگزاری پرس اسوسیشن، ترامپ در این باره گفت: ما به این ماسک ها احتیاج داریم. نمی خواهیم دیگران آن ها را بگیرند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اظهار کرد، مقامات این کشور گفت وگوهای سازنده ای با مقامات آمریکایی داشته اند و او قرار است در روزهای آینده با ترامپ صحبت کند.

وی اضافه نمود، به این رییس جمهوری خواهد گفت که هر دو کشور به گونه ای به هم پیوسته اند که اگر زنجیره تامین قطع گردد، ممکن است به دو کشور آسیب برسد. ترودو گفت: ما به دنبال اقدامات تلافی جویانه یا تنبیهی نیستیم. می دانیم که همکاری به نفع هر دو کشور است.

نخست وزیر کانادا با بیان اینکه کشورش دستکش های پزشکی و کیت های آزمایشی به آمریکا فرستاده و گفت، مواد ساخت ماسک های N95 در کانادا فراوری شده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 710

به "واکنش ترودو به ممنوعیت صادراتی آمریکا علیه کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترودو به ممنوعیت صادراتی آمریکا علیه کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید