ورود انسولین به مشهد، توزیع دارو بر اساس سقف مشخص شده بیمه بیماران

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ورود محموله داروی انسولین به مشهد از توزیع انسولین در داروخانه های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس سقف تأیید شده بیمه بیماران دیابتی اطلاع داد.

ورود انسولین به مشهد، توزیع دارو بر اساس سقف مشخص شده بیمه بیماران

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پی محدویت های پیش آمده به منظور توزیع داروی انسولین در شهر مشهد پیگیری هایی را برای ارسال محموله قابل توجهی انسولین به مشهد انجام داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیگیری های صورت گرفته نتیجه داده و مقدار قابل توجهی انسولین به دست دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیده است و هم اکنون در داروخانه های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس سقف تأیید شده بیمه بیماران دیابتی انسولین موجود است و توزیع می گردد.

رحیمی توضیح داد: با این وجود از مردم تقاضا داریم که افراد با رعایت حقوق شهروندی و حقوق بیماران به داروخانه ها مراجعه نمایند و در طول زمان انسولین خود را دریافت نمایند.

وی گفت: بر این اساس نگرانی برای داروی انسولین وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در مورد اخباری مبنی بر کوشش عده ای برای سوء استفاده از محدودیت داروی انسولین و خرید و فروش بدون مجوز آن در بازار، گفت: ما انسولین را تنها به کسانی تحویل می دهیم که پرونده الکترونیک بیمه ای و تاییدات لازم را داشته باشند و سازمان های بیمه گر افراد را تایید کرده باشند که این افراد بیمار دیابتی هستند و پزشک برای آنان نسخه نوشته باشد.

وی افزود: ما تمام کوشش خود را برای رسیدن دارو به دست بیمار واقعی و جلوگیری از تقلب و قاچاق دارو انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 556

به "ورود انسولین به مشهد، توزیع دارو بر اساس سقف مشخص شده بیمه بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود انسولین به مشهد، توزیع دارو بر اساس سقف مشخص شده بیمه بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید