وریا غفوری: استقلال همیشه مدعی است، از تبریز خاطرات خوبی دارم

به گزارش مجله پیامک مسعود، کاپیتان استقلال می گوید بازیکنان این تیم می توانند تا فردا از پیروزی مقابل تراکتور راضی باشند اما بعد از آن باید برای دیدارهای بعدی آماده شوند.

وریا غفوری: استقلال همیشه مدعی است، از تبریز خاطرات خوبی دارم

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری بعد از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل تراکتور گفت: شادی من از این است که تیم به روند خوبش ادامه می دهد. تیمی که جوان شده و شرایط سخت را پشت سر گذاشته، اکنون سرپا شده است و خیلی قوی به کارش ادامه می دهد و نتیجه تلاش مان را می گیریم.

وی درباره بازگشت استقلال به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: استقلال تیم با هویت و ریشه داری است و همیشه مدعی است. خدا را شکر فاصله کم شده است. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است و حق داریم تا فردا شاد باشیم و از فردا برای انجام بازی بعد آماده شویم.

کاپیتان استقلال درباره مصاف با صنعت نفت آبادان و نساجی در هفته های آینده گفت: بازی های ما خیلی حساس است. امسال تیم راحتی وجود نداشته است. ان شاء الله همین روند را در هفته های آینده را ادامه می دهیم.

غفوری درباره جو ورزشگاه تبریز گفت: خدا را شکر هواداران ما هم در این بازی حضور داشتند. تعدادشان کم بود اما به ما قوت قلب دادند. هواداران تبریزی و آذربایجانی همیشه تیمشان را تشویق کردند. من دو سال در این شهر حضور داشتم و خاطرات خوبی از تبریز دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 452

به "وریا غفوری: استقلال همیشه مدعی است، از تبریز خاطرات خوبی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری: استقلال همیشه مدعی است، از تبریز خاطرات خوبی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید