وزیر خارجه قطر: روابط میان ما و آمریکا تاریخی است

به گزارش مجله پیامک مسعود، وزیر خارجه قطر تاکید نمود سرمایه گذاری های دوحه در آمریکا بالغ بر 200 میلیارد دلار است و روابط میان دو کشور تاریخی است.

وزیر خارجه قطر: روابط میان ما و آمریکا تاریخی است

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به نقل از روزنامه الشرق قطر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در پی ملاقات با مایک پمپئو، همتای آمریکایی خود در واشنگتن گفت که با پامپئو درباره روابط دوجانبه میان دو کشور بحث و مصاحبه نموده است.

وی گفت: نشست امروز دستاورد مهم دیگری در جهت روابط مستحکم و تاریخی میان دو کشور و تمایل ما برای تقویت همکاری در زمینه های مختلف است. من از دوستم پامپئو به خاطر میزبانی تشکر می کنم.

وی گفت: ما در این نشست یادداشت تفاهم هایی را از جمله یک یادداشت تفاهم با آژانس توسعه بین الملل آمریکا امضا کردیم. ما درباره مسائل مختلفی از جمله صلح افغانستان و کرونا مصاحبه کردیم.

وزیر خارجه قطر گفت: شراکت تجاری ما با واشنگتن همچنان قوی است و قوی تر از هر زمان دیگری است.آمریکا بزرگترین سرمایه گذار خارجی در قطر با بیش از 650 شرکت است که بیشتر آن ها در بخش صنعت نفت فعالیت می نمایند. سرمایه گذاری های دوحه در آمریکا بالغ بر 200 میلیارد دلار است.

وی گفت: آمریکا در صدر لیست کشورهای صادر نماینده جنگنده و ابزارآلات و تجهیزات پزشکی و محصولات کشاورزی به قطر است و گاز طبیعی، آلومینیوم و گوگرد از قطر وارد می نماید. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1011

به "وزیر خارجه قطر: روابط میان ما و آمریکا تاریخی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه قطر: روابط میان ما و آمریکا تاریخی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید