پاسخ مدافع لاتزیو به ادعای جنجالی مدیربرنامه ایتالیایی

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدافع تیم فوتبال لاتزیو ادعای جنجالی اخیر یکی از مدیران برنامه فوتبال ایتالیا درباره توهین وی به هم تیمی اش را تکذیب کرد.

پاسخ مدافع لاتزیو به ادعای جنجالی مدیربرنامه ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ادعای جنجالی مدیربرنامه ایتالیایی وینچنزو مورابیتو در یک برنامه تلویزیونی درباره یکی از بازیکنان تیم لاتزیو با واکنش یکی دیگر از بازیکنان این تیم و طرح شکایت علیه مورابیتو همراه شد .

مورابیتو در یک برنامه در شبکه تلویزیونی رای 3 ایتالیا که دوشنبه شب پخش شد، عملکرد ودات موریقی مهاجم کوزویی تیم لاتزیو را زیر سؤال برد. او در خاتمه گفت و گویش به تصور خاموش بودن دوربین، این بازیکن را یک الاغ مطلق خطاب کرد و گفت: عملکرد او آنقدر بد است که هم تیمی اش استفان رادو می گوید در تمرینات حتی با دمپایی هم می تواند این بازیکن را مهار کند.

در واکنش به اظهارات مورابیتو، باشگاه لاتزیو بیانیه ای منتشر کرد که در آن جملاتی از رادو برای تکذیب ادعای مدیربرنامه ایتالیایی درج شده است.

در این بیانیه به نقل از رادو آمده است: در پی اظهارات وینچنزو مورابیتو در یک برنامه تلویزیونی، من مایلم قویاً تأکید کنم که از سوی من هیچ گونه بی احترامی یا کوشش برای پایین آوردن سطح کیفی فوتبال هم تیمی ودات موریقی صورت نگرفته است. من هرگز اینگونه رفتار نکرده ام و نقل این جملات میان مردم شدیداً دارد به معروفیت من لطمه می زند. از این رو من از وکلای خود خواسته ام که با پیگیری حقوقی در تمامی مراجع قضایی لازم از اعتبار من دفاع نمایند.

،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1577

به "پاسخ مدافع لاتزیو به ادعای جنجالی مدیربرنامه ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مدافع لاتزیو به ادعای جنجالی مدیربرنامه ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید