پیروزی پیشکسوتان اردبیل بر منتخب پیشکسوتانپرسپولیس و استقلال

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، دیدار محبت آمیز فوتبال بین دو تیم نماینده اردبیل و منتخب استقلال و پرسپولیس تهران در رده سنی پیشکسوتان از عصر آدینه در استادیوم تختی اردبیل برگزار گردید که در سرانجام با فزونی تیم میزبان به سرانجام رسید.

پیروزی پیشکسوتان اردبیل بر منتخب پیشکسوتانپرسپولیس و استقلال

تیم منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با سرمربیگری سعید مراغه چیان و با فهرست بهروز سلطانی، مهدی امیرآبادی، مرتضی فنونی زاده، محمد نوازی، بهروز پرورش خواه، بهزاد داداش زاده، رحیم یوسفی، بهنام طاهرزاده، پوریا شکورزاده، ناصر محمدخانی و علیرضا اکبر پور پای به این دیدار گذاشت.

در مقابل تیم منتخب پیشکسوتان اردبیل نیز با مربیگری محبوب داوردان و موسفیدکرده های منتخب سال های دور مستطیل سبز استان از جمله اصغر خدایی، احمد ساجدی، ساسان دین خواه، ودود خواربار، حسین عباس زاده، عزیز گنجگاهی، احد آرومی، داور مجنون، شاپور اسماعیل زاده، داریوش عرفانی و حسین یوسفی به مصاف حریف خود رفتند.

این دیدار که با چاشنی دوستی و معرفت و البته استقبال نه چندان مناسب طرفداران اردبیلی همراه شده بود؛ در نهایت با رجحان 6بر 5 تیم منتخب اردبیل به سرانجام رسید.

در این مسابقه محبت آمیز برای تیم اردبیل، داور مجنون، شاپور اسماعیل زاده و یعقوب صالحی هر کدام یک گل به ثمر رسانده و داریوش عرفانی نیز هت تریک کرد. در تیم منتخب استقلال و پرسپولیس نیز بهنام طاهرزاده، بهروز پرورش خواه و محمد نوازی هر کدام یک گل و علیرضا اکبرپور دو گل به ثمر رساندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 202

به "پیروزی پیشکسوتان اردبیل بر منتخب پیشکسوتانپرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پیشکسوتان اردبیل بر منتخب پیشکسوتانپرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید