چگونه یک خلبان نیروی هوایی شوروی، هواپیمای جنگنده نیروهای آلمان نازی را دزدید و به سوی کشورش بازگشت!

به گزارش مجله پیامک مسعود، هواپیمای ستوان کوزنِتسوف از شوروی، به وسیله یک هواپیمای آلمانی سقوط کرد، اما او پیروز شده بود به موقع از کابین خارج گردد و به سلامت فرود آید.

چگونه یک خلبان نیروی هوایی شوروی، هواپیمای جنگنده نیروهای آلمان نازی را دزدید و به سوی کشورش بازگشت!

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

او در یک دشت باز فرود آمده بود، بنابراین به محض انفجار هواپیمای ش و محاصره میدان در آتش و دود ناشی از آن، آغاز به دویدن و یافتن سرپناهی برای خود کرد.

او شانس آورد و خلبانی که هواپیمای ش را هدف قرار داده بود، یک اشتباه مهم کرد که توانست جانِ کوزنتسوف را نجات دهد:

خلبان آلمانی فرود آمد تا از هواپیمایی که سرنگون نموده بود، سوغاتی ای بردارد و به مقر خود ببرد، بنابراین در حالی از هواپیمای خود پیاده شد که نمی دانست کوزنتسوف هنوز زنده است.!

کوزنتسوف آهسته از مخفیگاه خود خارج شد، سوار هواپیمای آلمانی شد و در آسمان اوج گرفت. خلبان مبهوت آلمانی تنها کاری که می توانست بکند، این بود که با تپانچه خود از روی زمین به سمت هواپیمایی که در آسمان دورتر و دورتر می شد، شلیک نماید.

او با یک هواپیمای آلمانی، وارد حریم هوایی شوروی شد و آن قدر خوش شانس بود که ضدهوایی های شوروی، به هواپیمای ش آسیبی نرسانند. بالاخره او در سلامت کامل به شوروی رسید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1586

به "چگونه یک خلبان نیروی هوایی شوروی، هواپیمای جنگنده نیروهای آلمان نازی را دزدید و به سوی کشورش بازگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک خلبان نیروی هوایی شوروی، هواپیمای جنگنده نیروهای آلمان نازی را دزدید و به سوی کشورش بازگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید