کاریکاتور پوتین با کیسه مارهایی در دستش خبر ساز شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، وزیر خارجه روسیه در سخنانی نسبت به انتشار کاریکاتوری از رئیس جمهوری کشورش در رسانه های آمریکایی و ادعای تسلط او بر خاورمیانه واکنش نشان داد.

کاریکاتور پوتین با کیسه مارهایی در دستش خبر ساز شد

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه روسیا 24 در واکنش به کاریکاتور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کشورش که اخیرا در رسانه های آمریکایی منتشر شده است، اظهار کرد: پوتین مربی و پرورش دهنده و تربیت کننده مارهای خاورمیانه نیست.

رسانه های آمریکایی اخیرا کاریکاتوری را منتشر کردند که پوتین در آن کیسه بزرگی از مار در دست گرفته و روی آن نوشته شده است که روسیه بالاخره کنترل منطقه خاورمیانه را به دست گرفت.

لاوروف در این باره بیان کرد: ولادیمیر پوتین رام کننده مارهای خاورمیانه نیست و وی نیز اینگونه فکر نمی کند. ما به نقش آفرینان در منطقه خاورمیانه به این چشم نگاه نمی کنیم و چنین موضع گیری در قابل شرکای خود در منطقه نداریم.

وی در ادامه توضیح داد: هر یک از آنها حقایق و منافع خود را دارند. آداب و رسومی شرقی خاصی در خاورمیانه وجود دارد از جمله تقویت منافع با روش هایی که کاملاً شفاف نیستند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تأکید کرد: این به نفع مسکو است که یک خاورمیانه باثبات وجود داشته باشد و بتوان آینده آن را پیش بینی کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 453

به "کاریکاتور پوتین با کیسه مارهایی در دستش خبر ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریکاتور پوتین با کیسه مارهایی در دستش خبر ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید