کشته شدن 10 شبه نظامی ائتلاف سعودی در شمال غربی یمن

به گزارش مجله پیامک مسعود، 10 نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات یگان های موشکی، توپخانه ای و تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن در شمال غربی این کشور از پای درآمدند.

کشته شدن 10 شبه نظامی ائتلاف سعودی در شمال غربی یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای یگان های مختلف ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه، ده نفر از عناصر مزدور ائتلاف سعودی را کشتند.

یک منبع نظامی یمن به المسیره گفت که در حمله موشکی و توپخانه ای یمن به مواضع شبه نظامیان ائتلاف متجاوز در منطقه مثلث عاهم واقع در غرب منطقه حرض استان حجه، شماری از آنها کشته شدند.

یگان تک تیرانداز ارتش یمن نیز تعدادی از عناصر شبه نظامی را در جنوب و غرب منطقه حرض و شرق جبل النار و جنوب حیران استان حجه هدف قرار دادند.

المسیره به نقل از منبع نظامی یمن گزارش داد که در مجموع این حملات، 10 نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته و شماری زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه همچنین سه موشک بالستیک زلزال 1 را به سمت مواضع ائتلاف سعودی در استان حجه واقع در شمال غرب یمن شلیک کرد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز نیز چهار موشک بالستیک زلزال و مقداری خمپاره به سمت مواضع ائتلاف سعودی در جنوب حیران شلیک کرده بود.

جنگنده های ائتلاف سعودی نیز روز سه شنبه یک منزل مسکونی را در منطقه حبیل السماعی شهرستان قعطبه استان ضالع بمباران کردند که در نتیجه آن، 17 نفر از شبه نظامیان کشته شدند(جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 329

به "کشته شدن 10 شبه نظامی ائتلاف سعودی در شمال غربی یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 10 شبه نظامی ائتلاف سعودی در شمال غربی یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید